ליצמן זעם והמודיע ביטל את מושב הבריאות

אבי יעקב No Comments on ליצמן זעם והמודיע ביטל את מושב הבריאות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"תינתן לכם במה להצגת פעילותכם בפני ראשי מערכת הבריאות בישראל, ראשי ארגוני החסד ועסקני הבריאות, לסקירה מקצועית על עשייתכם הרצופה". כך הבטיחו בפורום מנהלים של המודיע למי שישלם סך של 25 אלף ש"ח. ההזמנה נשלחה לאנשי בריאות ורווחה.

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן זעם על כך ובמכתב הממוען למנכ"ל העיתון הוא כותב לו "פורסם בתקשורת הימצאותו של מסמך המזמין חברות וגופים להיפגש עימי תמורת תשלום בכנס החשוב "פורום מנהלים", חשוב לי להדגיש לך כי המסמך אינו על דעתי וכמובן שלא ניתן כל הסכמה מצידי לתוכנו הנ"ל. אני מצר מאוד על שבחרת לערב תחומי שיווק ופרסום בהתנהלותה התקינה של מערכת הבריאות. שלא לפי הנוהל התקין והאתיקה הרפואית.

"למותר לציין והדברים ידועים, כי אין כל צורך התשלום לשום אדם שמבקש לפנות אליי. חברות וגופים שונים פונים אלי ונפגשים עמי יום יום. לשכתי פתוחה לכל דורש ורק מאז כניסתי לתפקידי מלפני שבועיים בלבד כבר פגשו אותי עשרות רבות מהם כולל כל מנהלי קופות חולים ללא תגמול וללא תנאי. על שולחני הצטברו במהלך שבועיים כאלף פניות ציבור מכל גווני הקשת וכולן מטופלות ללא כל דרישת תשלום מכל פונה שהוא. אבקש לתקן את המעוות בעניין זה".

המודיע מיהר לבטל את מושב הבריאות.

IMG-20150607-WA0016



0 תגובות