מאוכזבי הליכוד • האם ארדן הוא הכאב ראש של נתניהו?

    גואל ועקנין 1 Comment on מאוכזבי הליכוד • האם ארדן הוא הכאב ראש של נתניהו?
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות שבישיבה הראשונה אמר ראש הממשלה כי יש להניח את המחלוקות ולהתמקד בעשייה – עדיין כמה חברים בליכוד סיימו את היום מאוכזבים.

    הראשון שבהם הוא חבר הכנסת גלעד ארדן שלפי שעה לא מונה לשר ונשאר מחוץ לממשלה הוא אמר כי "באופן אישי עצוב לו על השתלשלות העניינים אבל עוד יהיה זמן לדבר על אופן הקמת הממשלה".

    בהודעה שפרסם הבוקר כתב ארדן כי הסיבה שבחר שלא להצטרף לממשלה היא המהות ההצעה שהציע לי ראש הממשלה לא העניקה לי את הכלים הדרושים כדי להוביל את השינוי האמיתי שלו אנו זקוקים

    גם חבר הכנסת צחי הנגבי, שנתניהו הכריז עליו בישיבה כיו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת חוץ וביטחון -הודיע כי הוא לא הסכים לתפקידים שראש הממשלה העניק לו, וציין כי ההודעה לא נמסרה על דעתו.

    הממשלה החדשה מונה עשרים ושניים שרים חברי הליכוד ששמונו לשרים הם, ראש הממשלה בנימין נתניהו יחזיק גם בתיק הבריאות, החוץ, התקשורת ושיתוף פעולה אזורי.

    זאב אלקין שר הקליטה ושר לנושאים אסטרטגיים, אופיר אקוניס שר בלי תיק, בני בגין שר בלי תיק, גילה גמליאל תקבל את המשרד לאזרחים ותיקים ותהיה גם שרה לשוויון מגדרי.

    דני דנון יהיה שר המדע והחלל, משה יעלון יהיה שר הביטחון, ישראל כץ יהיה שר התחבורה והמודיעין, חיים כץ שר הרווחה, יריב לוין שר התיירות, השר לביטחון הפנים והמקשר בין הממשלה לכנסת.

    מירי רגב תהיה שרת התרבות והספורט, יובל שטייניץ שר התשתיות והאנרגיה והממונה על הוועדה לאנרגיה אטומית, סילבן שלום יהיה משנה לראש הממשלה ושר הפנים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין עליך גלעד חבל שאתה לא שר באמת חבל תשפיע ותשים את כובד משקלך על משרת שר לא באת לפוליטיקה בשביל להיות חבר כנסת מן השורה כמו אברהם נגוסה