הרבנות נערכת: כך יאכלו ארוחות חלביות בליל חג שבועות בבתי המלון

    ארי וידר No Comments on הרבנות נערכת: כך יאכלו ארוחות חלביות בליל חג שבועות בבתי המלון
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבועות האחרונים שיגרו הרבנים הראשיים לישראל מכתב לראש הממשלה בו התריעו על הפגיעה הצפויה בכשרות בישראל במידה שמשרד המשפטים יאמץ את חוות הדעת הנוגעת לחוק הכשרות ובכך תאפשר לעסקים להציג עצמם ככשרים גם כאשר אין בידם תעודת הכשר מהרבנות.

    כניסתה של יהדות התורה לקואליציה פותרת ככל הנראה את הבעיה, כאשר באחד הסעיפים הקואליציוניים נכתב בבירור כי יישמר הסטטוס קוו בנושא הכשרות.

    בתוך כך, נערכים ברבנות הראשית לקראת חג השבועות והפיצו מכתב לראשי מחלקות הכשרות בשל המכשלות הכשרותיות שעלולות להיווצר במלונות בחג השבועות.

    לחצו לקריאת מכתבה של הרבנות הראשית

    "מכיוון שבחג השבועות המנהג לאכול מאכלי חלב והשנה ערב החג חל במוצאי שבת, מניסיוננו ארוחה חלבית עשירה בליל החג דורשת הכנות רבות בין בסידור חדר האוכל ובין בכלים, תנורים וארונות חימום" אומרים ברבנות הראשית "לכן בכדי שלא להכשיל או להיכשל חס ושלום, מלון אשר בכל זאת מבקש להגיש ארוחה חלבית בערב החג (מוצאי שבת) יש לקבל אישור מיוחד מהרב המקומי או מראש מח' הכשרות ע"מ שיבדוק אם מקום זה ערוך.

    "מכל מקום יש להיערך לארוחת הבוקר החלבית, בתנורים, כלים וציוד הן לחימום והן להגשה וכן יש ליידע את הציבור על ארוחה חלבית בכדי שיוכלו לשמור 6 שעות בין בשרי לחלבי. כל עריכה מיוחדת בחדר האוכל תעשה ביום שישי ולא בשבת".



    0 תגובות