פרשת טריגר • עו"ד הבכיר אביגדור פלדמן גוייס למערכה

    דוד לזר | צילום: Arielinson - ויקיפדיה No Comments on פרשת טריגר • עו"ד הבכיר אביגדור פלדמן גוייס למערכה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דיון נוסף בענינו של "קו המאבק" שמפעיל  אברהם טריגר יתקיים מחר יום ג' בשעה 8.30 בבית המשפט השלום בתל אביב בפני השופטת נועה תבור, כאשר לקראת הדיונים הקרובים נבחר עורך הדין הנודע אביגדור פלדמן לנהל את ההתמודדות המשפטית מטעם טריגר.

    הדיון המיקדמי בכתב האישום שהוגש בענין זה יתקיים בפני סגן נשיא ביהמ"ש השלום השופט בני שגיא, בעוד כשלושה שבועות. הדיון מחר מתמקד בדרישת התביעה המשטרתית להטיל כבר בשלב זה שורה של מיגבלות על "קו המאבק".

    כאמור, ערב הדיון שכר טריגר את שירותיו של עו"ד אביגדור פלדמן, הנחשב מבכירי עורכי הדין בישראל.

    ב"ועד ידידי הפלס" מקווים כי ההליכים המשפטיים יסייעו לדיון ובירור ציבורי ותקשורתי בענין חרם המודעות, כמו גם במיתקפה על ההתנהלות המגמתית של הרשויות המבקשות להשתיק את המחאה הלגיטימית של אוהדי "הפלס".

    "עד היום המימסד החליט להשתיק את הנושא והרשויות לא התייחסו לתלונותינו, כך שעמדנו חסרי אונים ולא ידענו כיצד נצליח להעלות את הענין של 'חרם המודעות' לדיון ציבורי פומבי. אבל החקירה המגמתית וכתב האישום התמוה יאפשרו לנו לקיים בירור פומבי של הסיפור הזה, שמריח רע מכל בחינה שהיא. לא רק המתלוננים שישמשו כעדי התביעה יעלו לדוכן העדים ויעמדו בפני חקירה צולבת של הסנגוריה, אלא גם כל חברות הפרסום ואף בכירי 'יתד' שככל הנראה יוזמנו כעדים מטעם ההגנה, וכולם יידרשו להשיב על שאלות קשות תוך הצגת מידע מתועד על שימוש באמצעים פסולים ובהסדרים בלתי חוקיים במסגרת המאבק נגד הפלס" אומרים בהפלס.

    אתר קול חי ימשיך לעקוב ולעדכן בכל ההתפתחויות.



    0 תגובות