ויתר על וועדת הכספים? כחלון: "אם לא נקבל את מינהל התכנון ורמ"י לא נהיה שם"

    גואל ועקנין | צילום: אילוסטרציה 1 Comment on ויתר על וועדת הכספים? כחלון: "אם לא נקבל את מינהל התכנון ורמ"י לא נהיה שם"
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון הערב בכנס פעילים של מפלגת כולנו: ביקשנו שיתנו לנו את הכלים לפתור את משבר הדיור. במשא ומתן אנחנו מבקשים את מנהל התכנון כדי לתכנן דירות, אנחנו מבקשים את מנהל מקרקעי ישראל כדי לשחרר קרקעות ושיהיה איפה לבנות. לא ביקשנו מעבר לזה. ביקשנו כלי עבודה, לא שרים או שגרירים.

    יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, הגיע הערב לכנס פעילים והרמת כוסית של מפלגת כולנו בקרית שדה התעופה. בפני כאלף משתתפים הוא הודה לחברי הכנסת החדשים, לפעילים ולבני משפחותיהם על העבודה המאומצת בחודשים האחרונים.

    בנוגע למשא ומתן הקואליציוני אמר כחלון: "בימים האחרונים מתנהל משא ומתן, אנחנו הגשנו את הדרישות שלנו ושימו לב- שום דבר לא השתנה. אנחנו רוצים דבר אחד – להצליח איפה שאחרים נכשלו. מפלגת כולנו היא התקווה של מאות אלפי אנשים בארץ שמקווים שנצליח איפה שאחרים לא רצו להצליח או נכשלו. חייבים לייצר פתרונות ומפלגת כולנו תייצר את הפתרונות האלה.

    לפני כמה ימים המלצנו לנשיא המדינה להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו, קיבלנו את הכרעת הבוחר. אנחנו באים למו"מ בידיים נקיות. הענקנו את המנדט ולא ביקשנו שום דבר, לא תפקידים, לא ניצלנו את המצב הזה, באנו ביושר, בניקיון כפיים ובענווה ואמרנו – תנו לנו את הכלים לטפל בשכבות החלשות, בסטודנטים, בקשישים, בחיילים המשוחררים. שאף אחד לא ינסה לזהות אותנו עם בקשות מעבר לכך. אני לא מקנא ברה"מ שצריך לשבת למו"מ עם פוליטיקאי אחר שהיו לו את מפתחות הממשלה ביד.

    ביקשנו את מנהל התכנון כדי לתכנן דירות, ביקשנו את מנהל מקרקעי ישראל כדי לשחרר קרקעות שיהיה איפה לבנות. לא ביקשנו מעבר לזה. ביקשנו כלי עבודה, לא שרים או שגרירים. אני לא מוכן להיכנס למלכודת הזאת, מי שרוצה אותנו כשותפים יקבל אותנו כשותפים, מי שרוצה שניקח אחריות – אנחנו מוכנים. אבל תנו לנו סמכות. לא תשאירו אותנו עם אחריות ללא סמכות. תנו לנו את הכלים לפתור את משבר הדיור. אם לא נצליח לפתור את משבר הדיור כשיהיו לנו הכלים לא אחכה שיפטרו אותי, אלך לבד.

    אנחנו באים לעשות, לא לדבר. תנו לנו את הכלים –נעשה. אם לא תתנו לנו את הכלים לא נהייה שם. אני מציע מכאן לכולם שיתרגלו, יש כאן מפלגה ומנהיגים שאומרים את מה שהם מתכוונים והם מתכוונים למה שהם אומרים. הוכחתי בעבר שאני יודע לוותר על שררה, כוח ותפקידים בשביל עקרונות. לא השתנתי. אמרנו מראש שנלך עם מי שייתן לנו את הכלים ואנחנו עדיין אומרים – לא באנו להמליך אף אחד, באנו לתת מענה לבעיות כלכליות חברתיות במדינת ישראל."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בעצם אפילו לא לחלום

      הוא יכול לחלום על ועדת הכספים זה של גפני התותח