ח"כ אייכלר: "צריך למגר את הטרוריסטים המשפטיים במדינה" • האזינו

    דוד לזר No Comments on ח"כ אייכלר: "צריך למגר את הטרוריסטים המשפטיים במדינה" • האזינו
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (ראשון) יפגשו נציגי 'יהדות התורה' עם נשיא המדינה ראובן ריבלין במעונו וזאת בכדי להמליץ בפני על הראוי מבחינתם לראשות הממשלה.

    בשיחה עם ח"כ יעקב אייכלר ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם הוא אמר כי אין בכוונתו למנות את דרישות המפלגה בפומבי, לדבריו, "איש ציבור חרדי לא צריך כעת לעלות בפומבי את הדרישות הקואליציוניות, יש לנו אויבים רבים שמאזינים לנו שישמחו לפרסם שהנה החרדים משתלטים על המדינה, צריך לדבר על עקרונות ולא על תיקים".

    ומה הם העקרונות על פי ח"כ אייכלר?, "ראשית כל צריך למגר את אירגוני הטרור המשפטיים ששולטים שלא כחוק בכל משרדי הממשלה ללא צדק ומשפט ומחסלים בסיכולים ממוקדים את כל זכויותיו של האדם החרדי", לדבריו של אייכלר אותם 'טרוריסטים' הם "מהפקידים הקטנים ועד השופטים הבכירים כולל היועץ המשפטי לממשלה".

    "אם ביבי לא יעשה עכשיו משהו בענין, שלא יבוא בטענות לפני הבחירות הבאות – שגנבו לו את המדינה", אומר ח"כ אייכלר ל'קול חי', לדבריו, "מדובר ב'טרור', כי טרור זו הפחדה, והם מפחידים את הפוליטיקאים. צריך לעשות סדר ולהחזיר את הדמוקרטיה למדינה ושהשלטון יהיה ביד העם ונבחריו ולא ביד הדיקטטוריים ששולטים כאן".

    החזון של אייכלר הוא "ששופט ידע שתפקידו לשפוט ולמנוע פשע ולא שמערכת המשפט תיהפך לכנופיה שולטת כמו במצרים וברוסי".

    על מערכת הבחירות הפנימית שעברה על הציבור החרדי הפתיע אייכלר ואמר כי "אני מאוכזב שיהדות החרדית איבדה 5 מנדטים, אם יש מאות אלפי אנשים, 130,000 איש שאינם מרוצים – צריך לעשות בדק בית", לדבריו, "לא יתכן שציבור גדול כל כך לא יהיה מרוצה".

    לדבריו, "ניסיתי לעשות בעניין, כבר ניסחתי את רעיון 'מועצת הקהילות', אבל זה נתקע, כי אנשים לא מבינים שהציבור החרדי גודל היום וצריך שכל אחד מהקהילות צריך להרגיש חלק בלתי נפרד מהמערכת".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות