גרבוז ב'מדברים בחירות': "אני לא מתנצל על דבריי" • האזינו

דוד לזר 3 Comment on גרבוז ב'מדברים בחירות': "אני לא מתנצל על דבריי" • האזינו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האומן יאיר גרבוז, מי שחולל סערה בדבריו הקשים בעצרת השמאל, שוחח הבוקר (שלישי) עם אריאל ברמן ודוד חכם ב'מדברים בחירות' ב'קול חי' וסירב להתנצל על דבריו.

כזכור, גרבוז אמר בנאומו הפרובוקטיבי כי "אמרו לנו, ורצו שנאמין, שהאיש המתועב שרצח את ראש הממשלה, בא מתוך קומץ של אנשים הזויים. ואמרו שהוא הושפע מרבנים מנותקים, ושהוא שייך לשוליים המטורפים. אמרו לנו שצהובי החולצות ושחורי הסמל, אנשי 'כהנא צדק' וצורחי 'מוות לערבים', הם קומץ. הם רק קומץ".

עוד הוא אמר: "ועוד החציפו ואמרו שהגנבים ולוקחי השוחד גם הם רק קומץ ושהמושחתים והנהנתים החזיריים הם לא יותר מקומץ. מחריבי הדמוקרטיה – קומץ. החושבים שדמוקרטיה היא עריצות של הרוב – קומץ. מנשקי הקמעות, עובדי האלילים והמשתחווים ומשתטחים על קברי קדושים – קומץ".

גרבוז התייחס לעובדה שדבריו בסופו של דבר סייעו לש"ס ולבנט ואמר ל'קול חי' כי "לא באתי לברך ויצאתי מקלל, באתי לומר את האמת שלי, אם זה משחק לידי האנשים שיצרו את הקלקול אז זו בעיה".

לדבריו "מניתי לדעתי תופעות שונות שהתגברו בעקבות כך שהשלטון לא ער אליהם, ומה שהערתי הוא תוצאה של עזובה נפשית וחסר השכלה".

גרבוז טען ב'קול חי' כי "דיברתי בהפגנה שלא קשורה לשמאל, וכאדם פרטי, דברי לא היו לא התעסקו בפרט אלא בתופעות".

לסיום ניסה גרבוז לרדת מהעץ ואמר כי "אני מאוד מכבד דת ומחשבה יהודית, אבל אני לא מכבד את ההיבטים הפרימיטיביים שבדת, ומותר לי לנקוט עמדה כמו הרמב"ם".

האזינו לראיון המלא:



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    זה רק מוכיח עוד פעם שאמנים הם אנשים שפלים ונבזים אנחנו לא צריכים את ההתנצלות שלהם מי הם בכלל אשפת אדם במובן הכי ברור של המילה

  2. 2

    הברנש נראה רע !!!

  3. 1

    תיסתכלו איך הוא ניראה
    למה מתייחסים איליו