מקלב ב'מדברים בחירות': "מפלגת 'יחד' היא לא מפלגה חרדית" • האזינו

    דוד לזר 1 Comment on מקלב ב'מדברים בחירות': "מפלגת 'יחד' היא לא מפלגה חרדית" • האזינו
    0:05
    23.05.24
    נתי קאליש No Comments on ההדלקה הגדולה בעולם: "נערכים לשלושים אלף איש"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר ב'מדברים בחירות' אמר ח"כ אורי מקלב מ'יהדות התורה' לבצלאל קאהן ולדוד חכם כי לש"ס וליהדות התורה יש אינטרס משותף שכל אחד יתחזק, לדבריו, מפלגתו של אלי ישי היא מפלגה לא חרדית ואם היא לא תעבור את אחוז החסימה, הדבר יגרום נזק גדול של שריפת קולות מש"ס.

    "אנחנו רוצים חיזוק של הנציגות החרדית, ו'מפלגה חרדית' אני מכוון לש"ס וליהדות התורה, אסור שנפגע, אנחנו רוצים שכל אחד יתחזק, כי בסופו של דבר המשקל הוא כולל", על מפלגתו של אלי ישי אמר מקלב כי "היא לא מפלגה חרדית, הרי ישי בעצמו אמר שהוא פונה לקהלים חדשים".

    מקלב סיפר על השטח הבוער ב'יהדות התורה' ואמר כי "השטח כבר עובד חזק, חוגי בית, עצרות, ניתן לראות פעילים בכל מקום", לדבריו "במגזר החרדי עיקר ההתמקדות היא מול מאגרי הנתונים הממוחשבים, ובדיקה מול המצביעים על פרטים ליום הבחירות, ובמגזר הכללי אנחנו פועלים גם באסיפות, חוגי בית, ושיעורים בערי הפריפריה וגם אנחנו עושים פעילות גדולה בניו מדיה, בסרטונים ובקמפיין שאנחנו המבוגרים – לומדים כעת להכיר".

    האם הח"כים החרדים קיבלו הבטחה מביבי ליום שאחרי? – נשאל מקלב ואמר כי "הבטחה אין, אמירות יש", לדבריו, "נתניהו פועל מתוך אינטרסים לא מתוך חרטה, הרי בזמן הגזירות של לפיד הוא אפילו פעם אחת לא גילה אמפתיה למגזר החרדי מול לפיד".

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פתאום ש"ס נהייתה מפלגה חרדית בעיניה הטהורות של יהדות התורה