פיגוע הדריסה: "רק עונש מוות ימנע פיגועים כאלה" • התגובות

    דוד לזר No Comments on פיגוע הדריסה: "רק עונש מוות ימנע פיגועים כאלה" • התגובות
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות פיגוע הדריסה שאירע הבוקר בעיצומו של יום הפורים, אמר ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, כי "לא ניתן לטרור לשבש את שגרת חיינו ונמשיך להילחם בו ללא פשרות. אני רוצה לשבח את אנשי הביטחון, מאבטחי העירייה השוטרים והאזרחים הערניים שהביאו לסיומו המהיר של האירוע ומנעו פגיעות נוספות. התשובה שלנו לטרור היא המשך השגרה, ועל כן כל אירועי פורים בבירה יימשכו כמתוכנן והאבטחה בכל העיר תתוגבר, כולל האירוע המרכזי בככר ספרא אשר נערך במתחם סגור ומאובטח. אני מזמין את כל תושבי המדינה לחגוג את פורים בירושלים ולחזק אותה".

    שר החוץ ויו"ר "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, הגיב על הפיגוע ואמר כי "לצערנו פיגוע הדריסה בירושלים הוא הוכחה נוספת לכך שרק כשהמחבלים יידעו שכל ביצוע פיגוע משמעותו עונש מוות ושאין סיכוי שבסופו של דבר הם ישתחררו בעיסקה כזו או אחרת – רק אז אפשר יהיה להוריד בצורה משמעותית את כמות הפיגועים".

    ח"כ מירי רגב הגיבה לפיגוע הדריסה בירושלים ואמרה כי "בעוד המחנה האנטי ציוני עסוק בלמכור אשליות שלום והידברות עם אבו מאזן שוב פיגוע דריסה בירושלים שמבהיר היטב שאין פרטנר לא הפלסטינאים ובטח שלא איראן. ההסתה לרצח היא העיסוק המרכזי של אבו מאזן ולא יצירת תשתית של דו קיום. צריך להכיר בעובדה שישראל חייבת לשים את בטחונה במקום הראשון ולדאוג לאינטרסים שלה גם אם זה גורר התנגדויות בינלאומיות. אין ספק שרק נתניהו מסוגל אל מול האתגרים שניצבים בפנינו ורק הוא יעמוד איתן מול לחצים בינלאומיים. אני מאחלת רפואה שלמה לפצועים".



    0 תגובות