פיגוע דריסה בירושלים: 6 נפצעו באורח בינוני – קל

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on פיגוע דריסה בירושלים: 6 נפצעו באורח בינוני – קל
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעיצומו של יום הפורים – פיגוע דריסה בבירה. שישה בני אדם, בהן 5 שוטרות מג"ב נפצעו באורח קל-בינוני, בפיגוע דריסה שבוצע על ידי מחבל פלסטיני בעת שדרס אותן ברכבו ברחוב שמעון הצדיק בסמוך לתחנת המשטרה, לאחר שדרס אותן, הוא יצא מרכבו עם סכין וניסה לדקור עוברים ושבים – בחסדי שמים ללא הצלחה.

    שוטר שהיה במקום וזיהה את האירוע, ירה במחבל ונטרל אותו, וטרם ידוע מצבו. הוא פונה מהמקום. כוחות ביטחון רבים נמצאים במקום, ואין חשש לחיי הפצועים שהועברו לבית החולים שערי צדק. בשל חג הפורים, כוחות מוגברים נמצאים בירושלים.

    מתחקור ראשוני עולה כי רכב פרטי הגיע מכיוון צומת זקס לכיון בסיס יהודאי, סטה מהכביש, עלה על המדרכה, דרס 5 אנשים מהם 4 מכוחות הביטחון, המשיך בנסיעה,  נורו לעברו יריות מכיוון שער הכניסה של בסיס מגב. נהג הרכב הצליח לרדת מהרכב שככל הנראה אחז סכין בידו. השוטרים ירו לעברו ופצעו אותו קשה.

    ממד"א נמסר כי חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-5 פצועים, מהם : 3 בינוני ו-2 קל. הנהג הדורס ירוי בקרבת האירוע.

    לשערי צדק פונו שלושה פצועים מאירוע הדריסה. מטופלים בחדר הטראומה. לפי דיווח ראשוני שניים במצב בינוני ואחד קל.

    מאיחוד הצלה נמסר כי מתנדבים טיפלו ב-3 נפגעות בהכרה ו-2 קל ככל הנראה עקב תאונת דרכים (ככה"נ פגע וברח) ואירוע דקירות בתחנת הרכבת הקלה בפינת הרחובות שמעון הצדיק וכביש 1 בירושלים, נסיבות האירוע בבדיקת משטרת ישראל.

    נחום ברנשטיין סגן ראש סניף ירושלים של איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בשתי זירות אירוע, רוכב אופניים שנפגע מרכב שהמשיך בנסיעה, ו-4 נפגעים נוספים מתוכם גבר שנפגע אף הוא מהרכב ו-3 נשים שככה"נ נדקרו בכניסה לבסיס מג"ב, יחד עם מתנדבים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, כוחות גדולים של משטרה פועלים במקום לבדיקת נסיבות האירוע"



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      העיקר עכשיו המדינה שלנו תיתן למחבל טיפול רפואיייייי
      חולייייםםםםםםםםםםםםם