ליברמן במצוקה • "שכחנו שבשלטון עם יהדות התורה וש"ס – כל התקציבים הלכו לישיבות ומשפחות חרדיות"

    ארי וידר 1 Comment on ליברמן במצוקה • "שכחנו שבשלטון עם יהדות התורה וש"ס – כל התקציבים הלכו לישיבות ומשפחות חרדיות"
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגת ישראל ביתנו שעל פי הסקרים מגרדת אך בקושי את אחוז החסימה, מנסה להכות בחרדים ומקווה למנדטים.

    בעיתון שפרסמה המפלגה בשפה הרוסית נכתב כי "לדבר טוב אתה מתרגל. אנחנו כבר שכחנו שאנחנו שנתיים בממשלה בלי חרדים. התרגלנו שהגמלאים מקבלים זכויות חדשות. התרגלנו שחיילים משוחררים מקבלים סיוע פי שניים. אבל שכחנו שבשלטון עם יהדות התורה וש"ס – כל התקציבים הלכו לישיבות ומשפחות חרדיות. הממשלה הזאת הייתה ראשונה בלי חרדים אבל כנראה האחרונה. הוא כבר קרא להם להצטרף לממשלה ונתן להם כבר הבטחות גדולות לביטול גיוס חרדים, סיוע כלכלי ותקציבים. אנחנו כבר שכחנו מה הסיבה לבחירות המוקדמות ב-17 במרס. נתניהו רצה להקים ממשלה עם חרדים וליברמן התנגד".

    העיתון תוקף את כל המפלגות ובהם את בנט. "אנחנו צריכים לדעת שבמפלגה של בנט שולטת ועדת הרבנים", נכתב. "הוא מונה על ידם כמנהל בשביל למשוך את הקולות של החילונים. בלי תמיכה של חילונים הבית היהודי לא תצליח להקים מדינת הלכה. הסיסמאות הימניות של בנט נועדו לאותה מטרה. קל להגיד 'לספח שטחים' אבל קודם כול זה בלתי אפשרי לביצוע, ומצד שני זה מסוכן לישראל. ואנו גם לא רוצים שתקום מדינת הלכה ושתהיה כאן מדינה דו-לאומית. להצביע לבנט זה לתמוך בישראלים פונדמנטליסטים שזרים לנו ומסוכנים למדינה שלנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם אנחנו לא שכחנו. לא שכחנו שבזמן השלטון של ליברמן לא מעט מן הכסף הציבורי התחלק בין חביריו ואנשי מפלגתו של ליברמן כמו פאינה קירשנבאום ואחרים. אדון ליברמן אל תטיף מוסר לאחרים ודאי לא בנושא כספים.