קובי פינקלר מציג: מגוון אירועי פורים

    קובי פינקלר No Comments on קובי פינקלר מציג: מגוון אירועי פורים
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ירושלים והאזור

    פעילות במוזיאון המדע בירושלים
    כיצד מים יכולים להיעלם מהכוס? כיצד מכניסים ראש לקופסא שיש בה חרבות ?מדוע יש לזברה פיג'מה?
    לרגל חג הפורים , מוזיאון המדע מציג את תערוכת "אשליות או לא להיות" הכוללת מגוון מוצגים אינטראקטיביים, הדגמות מדעיות, סדנאות בנייה והתנסות בנושאי אשליות, קסמי מדע והסוואה בטבע ועוד.

    פורים במוזיאון חצר הישוב הישן
    פתוח בשעות 10:00-13:00 בשעה 11- סיור מודרך בתערוכות המוזיאון
    בואו להתחפש לחתן וכלה בתערוכה "בסימן טוב", לעזור לאמא של הכלה להכין את הנדוניה ולהציע מתכון מנצח לפורים שיפיל את החמות לעתיד לקרשים…

    פורים שמח בתיירות צובה
    תחפושות, מסכות, איפורים, סדנאות שוקולד ופרסים במהלך החג, סיור מודרך בכרמים, בגיתות העתיקות, טעימות יין ביקב צובה וסדנאות שוקולד פורימיות בגליתא צובה.
    פארק השעשועים קיפצובה מזמין אתכם לבילוי שמח במיוחד בפורים. פעילויות ואירועי חג לכל המשפחה בנוסף למגוון הפעילויות והאטרקציות שמציע המקום. במהלך היום ייפגשו הילדים וההורים בפארק עם קפיצי הקנגורו של קיפצובה, לפרטים: 02-5347952

    צפון

    הצוק המחופש

    בצוק מנרה נערכים לחג פורים, בפעילויות פורימית, לצד פעילויות האקסטרים הקבועות של האתר.
    מתחם פעילויות שיוקם לרגל חג פורים : פינת "סאנקה" – פינת איפור אינדיאני, בה יתאפרו הילדים לקראת יציאה לפעילות אקסטרים, פינת יצירה אקולוגית להכנת מסיכות, רעשנים וקישוטי פורים, מסלולי מיני גולף , סיורי קק"ל מודרכים ביער הצוק ועוד….
    לחופשת פורים, מומלץ להזמין לינה בלודג' מנרה ולהנות מכל הפעילויות באתר ללא תשלום נוסף. צוק מנרה 04-6905830

    הפנינג פורימי לכל המשפחה ב"יקב רימון"
    יקב רימון מזמין אתכם לחגוג את "משתה פורים" בפעילות חווייתית לכל המשפחה עם רימונים ושוקולדים במרכז המבקרים בגליל העליון
    לרגל חג הפורים, מזמין יקב רימון את המשפחות החוגגות למרכז המבקרים ב א.ת דלתון בגליל העליון, להפנינג ברוח "משתה פורים".
    פורים בעמק המעיינות
    להתחפש לחלוצים, לצפות בציפורים ה"מתחפשות", לטייל בין מעיינות ולסיום – מסלול הליכה לגלות את 'החורף שהתחפש'.. לקראת פורים הקרוב, הצעות לבילוי באתרי עמק המעיינות. ושיהיה חג שמח!

    ציפ-ציפ-פורים – עם הציפורים הנודדות
    מרכז הצפרות "מקור החסידה" בכפר רופין מזמין משפחות וחובבי טבע לאירוע פורימי מיוחד עם הציפורים הנודדות. היציאה בשעה 10:00, משך הסיור כשעתיים וחצי. ההשתתפות – בהרשמה מראש ובתשלום. מתאים גם לקבוצות
    לפרטים נוספים: 04-6068396 .

    מסלול 'חורף שהתחפש' לאוהבי לכת בשביל עמק המעיינות
    שימו לב: מתאים לילדים מעל גיל 10
    גשמי הברכה הרבים שירדו בימים האחרונים בעמק המעיינות, ניקו את האוויר והראות נהדרת, הנוף מלא צבעים , גווני האדמה, גווני הירוק, גווני השמים והפרחים על כל צבעיהם, יוצרים חוויית טיול נעימה ומיוחדת !
    המסלול הפעם מוביל אותנו לנופים ולמרבדים הסגולים של נחל תבור בואך כוכב הירדן. מסלול זה עושה שילוב בין נחל יפיפה וטיפוס נמרץ ויפה לא פחות למרומי רמת כוכב עד לנקודת הסיום בכוכב הירדן.
    כחלק מהמסלול ישנה עלייה אינטנסיבית ממנחמיה לרמת סירין שאינה מתאימה לכל אחד אך חבל להפסיד את הנופים היפים של נחל תבור ואת העלייה מהנחל לרמת כוכב.
    תחילת הטיול בנקודה בה חוצה נחל תבור את כביש 90 , לפני קיבוץ גשר לבאים מדרום. פניה שמאלה לדרך עפר, שם יוריד אותנו הרכב וישוב ויאסוף אותנו בשער של גן לאומי כוכב הירדן. (יש צורך בהקפצת רכבים).
    תחילת הטיול סימון שביל בצבע אדום, לאורכו של נחל תבור ( ואדי בירה בפי הערבים )
    בנוף של צומח טבעי המכסה את גדות הנחל . בנחל עצמו מים הזורמים כל השנה. נוכחות בקר הרועה בשטח הופכת את השתייה לאסורה, בעונה זו ניתן ליהנות מפכפוך ושקשוק המים באפיק הזרימה ואף להבחין בשרידי זרימה שטפוני מאירועי הגשם האחרונים.
    סביבנו נוכל להבחין בצמחייה הטיפוסית. מבין העצים נוכל למצוא את הבאים: שיזף מצוי, אלון תבור, שיטה מלבינה, שקד קטן-עלים, אלה אטלנטית ולבנה רפואי.
    לאורך האפיק נמצא צמחיית נחלים טיפוסית: שיח-אברהם מצוי, ערבה מחודדת, הרדוף הנחלים. ים הדגן סביב מורכב משעורת התבור, זקנן שעיר, מלעניאל מצוי.
    החל מסוף ינואר ועד תחילת-אמצע מרץ מתהדר האזור בפריחת תורמוס ההרים הכחול-סגול בינות לכלנית מצויה, נורית אסיה, פרג אגסני, עירית גדולה, כלך מצוי, ועוד.
    לאחר עליה מתונה לאורך הנחל נגיע לצומת דרכים, שבה נפגש סוף סוף בשביל "עמק המעיינות "המסומן כתום. (יש לשים לב לא לפספס את נקודת הפיצול ממנה נתחיל לעלות לכיוון רמת כוכב).
    הסימון עוקב בתחילה אחרי דרך ג'יפים ישנה, אך שימו לב לפניה ימינה העולה מדרך הגיפים ימינה. מכאן הופכת העלייה לחוויה, השביל מתפתל בינות לגבעות הבונות את מדרון רמת כוכב, השכילו מסמני השביל להוליכו כך שישלב בצורה טובה בין קוצר רוח המטפס לבין קוצר נשימתו ומי שיתאים צעדיו לדרך יזכה לעליה מתונה וארוכה תוך מפגש עם צמחיה חד שנתית שאך זה נבטה ומראות נוף יפים ההולכים ונחשפים תוך כדי העלייה.
    בסוף העלייה מחכה לנו מחסום ירוק של רשות הטבע והגנים המונע מכלי רכב לרדת בדרך בה עלינו . מהמחסום העלייה מתמתנת , הנוף נפתח לשדות מעובדים ואנו עם הפנים דרומה עד למפגש עם הכביש המשובש מכוכב הירדן למושב מולדת. כעת נפנה מזרחה ונצעד עוד 1.5 ק"מ עד לשער הגן הלאומי כוכב הירדן. שם ימתין לנו הרכב .
    ניתן לשלב למי שעדין כוחו במותניו תצפית יפה המוקדשת לדביר בן מושב מולדת שנהרג באסון המסוקים, הממוקמת מדרום לגדר הגן הלאומי "כוכב הירדן" לבין "חוות שושנה" היא חוותו של לוחם הצנחנים האגדי מאיר הר ציון וכמובן, ביקור בגן הלאומי "כוכב הירדן" .
    דבורים בתחפושת – פורים בדבורת התבור
    איפור פנים, בגדי המלוכה של אסתר המלכה, הכנת תחפושת דבורה ואזני המן בשוקולד דבש כל אלה ועוד מחכים לכם בפורים בדבורת התבור .
    סיור מהנה וקליל לכבוד חג פורים יכלול במרכז המבקרים דבורת התבור במושב שדמות דבורה שפע של תחנות הפעלה ויצירה לכל המשפחה.
    לפרטים נוספים ותאום : 04-6769598

    מרכז

    פורים צבעוני ושמח בספארי

    הספארי כבר מתקשט ומתכונן לקראת החג הכי שמח שיש!
    במהלך ימי חג הפורים תתקיים פעילות ייחודית ויוצאת דופן.
    הביקור בין חצרות בעלי החיים ילווה בפעילויות צבעוניות, מחכימות והומוריסטיות. הכניסה לגן החיות והשבילים, ילבשו חג, דמויות של בעלי חיים יסתובבו בין המבקרים וינעימו את זמנם והפנינג גדול של פעילויות תוכן ויצירה יתקיים במהלך שעות הפעילות במדשאת הדובים.
    כמו כן, תתקיים סדנת תיפוף במדשאת הג'ירפות או הציפורים.
    שתי תחנות איפור פורימיות יוצבו בגן החיות
    מלבד פינות היצירה, תהיה גם פינת צילום שתכלול אביזרים איתם הילדים יוכלו להתחפש למטפל ספארי וילבשו חולצה, מגפיים, כובע ספארי, מריצה, דלי, שפם ועוד אביזרים מקסימים.
    בנוסף לאביזרי ההלבשה יהיו בובות של בעלי חיים להשלמת הדמות.
    מדריכי הספארי ידריכו את המבקרים בנושא "צבע בטבע"- מדוע לבעלי חיים יש צבעי חיזור, אזהרה, הסוואה ולמה בעלי החיים מתחפשים במהלך כל השנה ולא רק בפורים?
    סדנת התיפוף– תכלול כלי מטבח וכלי עבודה
    הסדנא תתקיים בשעות קבועות 10:15, 11:00, 11:45, 12:30, 13:15, 14:00, 14:45.
    ואורכה כ- 20 דק'.

    פורים וסחלבים בפארק אוטופיה

    פארק אוטופיה מזמין את כל בני המשפחה לסיור בגן בוטאני – טרופי בין אלפי סחלבים וצמחים הגדלים באווירה של יער הגשם על גבי עצים וסלעים, בתנאי גידול מושלמים התורמים לפריחה עשירה ומתמדת של סחלבים במגוון צבעים מרהיב.

    במיוחד לחג פורים, ניתן יהיה לגלות בפארק תצוגה ייחודית של סחלבים בתחפושת אשר "מתחפשים" לחרקים. טלפון: 09-8782191

    דרום

    יד מרדכי
    פעילות לכל המשפחה- לומדים מה עומד מאחורי התחפושת

    קיבוץ יד מרדכי מציע לכל המשפחה ללכת בעקבות הדבר האמיתי ולשלב כיף, חוויה לימודית ויצירה.

    כך יוכלו הילדים המתחפשים לדבורים ולפרחים או אפילו לפו הדוב- לבקר בבית הדבש והדבורה בקיבוץ. שם יוכלו הילדים ללמוד על תהליך ההאבקה, על יחסי הגומלין בין הפרח לדבורה, ואפילו למה הדבוראי לובש "תחפושת" כה מצחיקה ומסורבלת. הילדים יצפו בעבודת הדבוראי וילמדו על אורח חיי הדבורים, על תהליכים טבעיים וחברתיים בכוורת ועל תרומת הדבש לגוף האדם. לאחר שהילדים יתחפשו לדבורים ולפרחים, הדבוראי יפתח לעיני הילדים כוורת דבורים אמיתית והילדים יוכלו להציץ לתוכה, לטעום דבש ישירות מהחלה ולסיום- יכינו נרות העשויים מדונג אמיתי. לפרטים נוספים: 08-6720559 | 052-3923104

    באר שבע חוגגת

    ברחובותיה הקסומים של העיר העתיקה ובמוקדי התרבות והאמנות: מופעי רחוב צבעוניים, נגנים ושחקנים מחופשים, סדנאות יצירה ותחרויות תחפושות.

    בתשלום:
    סיורים מודרכים, הצגות ומיצגים במרכז המבקרים הבינלאומי באר אברהם, מתחם הקטר 70414, מוזיאון הנגב לאמנות, פארק קרסו למדע, תיאטרון הפרינג׳ והלונדע.

    במרכז המבקרים הבינלאומי באר אברהם תתקיים תחרות תחפושות נושאית לכבודם של אברהם אבינו ושרה אימנו – מהידועים בתושבי באר שבע שהנחילו לה את מידת הכנסת האורחים.

    אוטפיה

    מרכז_מבקרים_יקב_רימון_4



    0 תגובות