גפני מתלוצץ על ש"ס: "איזה מהפכה הם עשו? באיזה בית סוהר" • צפו

    דוד לזר 2 Comment on גפני מתלוצץ על ש"ס: "איזה מהפכה הם עשו? באיזה בית סוהר" • צפו
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה גפני התבטא אמש (מוצ"ש) באופן קשה ויוצא דופן על מפלגת ש"ס. גפני שדיבר בכינוס פנימי בבית הכנסת 'דורשי ה' בעיר רחובות סיפר כי "הייתי בשיעור בבית דגן, בשיעור תורה שלנו, למרות שזה יישוב ספרדי, גם שם ש"ס לא נמצאת, איזה מהפכה הם עשו? באיזה בית סוהר הם עשו מהפכה".

    דבריו של ח"כ גפני הצליחו לגרור לתגובות קשות מאוד בקרב גורמים מש"ס שטענו כי אין כאן פליטת פה אלא מגמה מכוונת כנגד ש"ס.

    יהודה אבידן, איש ש"ס וסגן יו"ר ועדת הבחירות אמר בתגובה ב'מדברים בחירות' כי "גפני פער את פיו בחוצפה, דפוס ההתנהגות שלו והנסיון שלו לדאוג שיעקב אשר ישאר מחוץ לכנסת  עושה זה את בצורה מאד מוצלחת,   וראינו לאן מגיעות ההתבטאויות הגזענויות האלו".

    "האינטרס של גפני הוא; להיות אני המשפיע הגדול ומבלעדי אין עוד,  הוא אינו חוזר בו מהדברים,  הוא מתנצל על עצם הדליפה. מה הוא חושב לעצמו שכל מי שהוא נותן לו שקל הוא חייב להצביע לו?".

    לדבריו, "אין לי הסבר מלבד המצוקה הנוראה של גפני והמרחק בין הסקרים לבין המציאות, המלחמה שלו עם בני תורה שמזיקה לו מאד".

    "מי שחושב שש"ס מוכה וחבולה כמו שחושב גפני, ואפשר להכות בה, טועה טעות חמורה, מצפה מגפני לחזור בו מהדברים ולא להתנצל עם דליפת הדברים".

    בתגובה מסר ח"כ משה גפני כי הוא "מתנצל על אמירתו, הוא מאלו שסבורים שש״ס צריכה להיות חזקה וגדולה. הדברים נאמרו בהומור ובישיבה סגורה אך כאמור התנצל על הדברים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה שהמנוול הזה לא שואל זה מדוע באמת זה המצב? מדוע ש"ס עם 17 ו12 ו11 מנדטים לא עשתה כלום ב13 שנים האחרונות? התשובה מאוד פשוטה כי היה בראש ש"ס אידיוט חדל אישים שהם- גפני וחבר מרעיו האשכנזים המתנשאים אהבו אהבת נפש ונתנו לו במה, וגם עכשיו מאחרי הקלעים נותנים לו כוח, ככה בדיוק הוא רוצה את ש"ס חנונה לפלפית לא יוזמתית ולא עושה כלום! חבוב, נגמרו הקלמנטינות!! תתחיל להתרגל למציאות חדשה של ש"ס עם האריה החדש ישן, אסרטיבית, יוזמת, מובילה, וכן, גם לא כל כך שמה עליך ועל החברים שלך!!!!! [ במאמר מוסגר, לא כל כך חכם הגפני הזנה, הפה שלו רץ יותר מהר ממנו , הוא שכח שש"ס יכולה ברגע לסגור דיל עם הפלג השנוא עליו מירושלים, מה בדיוק הוא חושב לעצמו? לאלוקים פתרונים}

    2. 1

      גפני פשוט שונא יהודים!! זה כתוב לו על המצח ולפני פורים קליפת המן פשוט מתגברת (לא להתרגש הסוף ידוע וקרוב!) להבדיל מיעקב אשר שממנו הוא מנסה להיפטר בכל דרך אבל בורא עולם דאג דואג וידאג לעמו ישראל וש"ס תצליח בגדול גם אם לא בבחירות האלו אין לי ספק שבע"ה ר' אריה יתחיל לעבוד סוף סוך ללא הפרעות הוא יצליח בגדול אכי"ר.