פרשת 'עוקץ הטיסות' החרדי: כתבי אישום ועונשי מאסר

    ארי וידר | צילום: אילוסטרציה No Comments on פרשת 'עוקץ הטיסות' החרדי: כתבי אישום ועונשי מאסר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חודשים לאחר שהונו עשרות חרדים, הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד הנוכלים שמכרו כרטיסי טיסה פיקטיביים לחרדים רבים.

    החשודים נהגו לפרסם מודעות בעיתונות החרדית, בדגש על זו החב"דית, ובהם הוצעו כרטיסי טיסה זולים במיוחד.

    לאחר שהרוכשים קנו את הכרטיסים והגיעו לשדה התעופה הם נחרדו לגלות שהכרטיס הטיסה שרכשו במיטב כספם בטל ומבוטל היות והחיוב בכרטיס האשראי בו בוצעה הרכישה בוטל והם נאלצו לרכוש כרטיסי טיסה חדשים בשדה.

    בכתב האישום שהוגש נגד החשודים, בהם אסירים המרצים עונש מאסר,  מתברר כי החשודים הקימו אתר אינטרנט בשם "חברה למכירת חבילות נופש", התחזו לבעלים של החברה ופירסמו בשמו, בעיקר בעיתונות החרדית, מודעות שקריות בדבר עסקאות נופש.

    על-פי כתב האישום החשוד הציג עצמו כבעלים של חברת תיירות, בשמו של "גדעון טהלר" העוסקת בין היתר במכירת כרטיסי טיסה וחבילות תיירות, וביקש ליצור עבור החברה אתר אינטרנט עם כתובת ודואר אלקטרוני. כמו כן, ביקש לעצב מודעת פרסום על שמה של החברה ושכר שירותים לצורך מתן מענה קולי וקבלת הודעות עבור החברה.

    בהתאם לכתב האישום, "במהלך החודשים אוגוסט 2014–ינואר 2015, לאחר שהתקבלו פרטי כרטיסי אשראי של הלקוחות, בין היתר באמצעות הודעות קוליות וכן באמצעות אתר האינטרנט שהוקם, ובדרכים נוספות, פנה החשוד בלפחות 35 הזדמנויות נפרדות ללקוחות, הציג את עצמו כסוכן נסיעות וחייב או ניסה לחייב את בעלי כרטיסי האשראי בסכום של כ-250 אלף שקל".

    עוד עולה מכתב האישום כי בחלק מהמקרים הציע החשוד ללקוחות הנחה משמעותית תמורת תשלום במזומן, ואחד החשודים שלח שליחים לביתם של הלקוחות על מנת לקבל מהם כספים במזומן.



    0 תגובות