בנט תוקף את בוז'י: "ציירו עלי צלבי קרס והודבק לי שפם של היטלר"

    גואל ועקנין 1 Comment on בנט תוקף את בוז'י: "ציירו עלי צלבי קרס והודבק לי שפם של היטלר"
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט פנה הבוקר ליו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג ודרש ממנו להתערב ולעצור את האלימות של המחנה בראשו הוא עומד – המתנהלת כנגד מפלגת הבית היהודי ובעיקר בכנסי הבחירות ברחבי הארץ לשם מסתננים פעילי שמאל בניסיון לפוצץ את הכנסים.

    בנט אף טען כי בימים האחרונים הופצה תמונתו כשמעליה רוסס צלב קרס ושפם של היטלר צויר על שפתו העליונה.

    בדבריו תקף השר בנט ואמר כי "השמאל לא למד דבר מרצח רבין. התקשורת יכולה לעצור את זה, ולהרגיע את הרוחות. בוז'י – הכתובת על הקיר, ואתה יכול לעצור את זה ולהרגיע את הרוחות, אסור לך לשמור על זכות השתיקה".

    "כשפעילי שמאל כולל חברי מפלגתך שותפים לאירועים אלימים נגד המפלגה שלי, אתה לא יכול לשמור על זכות השתיקה".

    "אתמול בערב הגעתי לכנס של הבית היהודי בחיפה, אבל אנשי הביטחון לא הרשו לי להיכנס אליו", לדבריו, "כמעט חצי שעה של ויכוחים עם האבטחה, שאומרים לי שיש חשש לביטחוני אם אכנס לאירוע של המפלגה שלי, בגלל פעילי השמאל הקיצוני שנכנסו לאולם. כשהתחיל האירוע, התחילו צעקות ואלימות של פעילי השמאל, ואנשי האבטחה ביקשו להוציא אותי מהאולם. סירבתי, וסירבתי שוב פעם".

    "לפני יומיים ציירו פעילי שמאל בירושלים צלבי קרס והודבק לי שפם של היטלר ברחובות, אירוע שאחריו הוחלט להצמיד לי אבטחה קבועה".

    "בתחילת השבוע לא הורשיתי להגיע בשעות מסויימות לאירוע במוסד אקדמי, כי "יש ערבים באותה שעה ואסור מבחינת אבטחתית לתת לך להגיע לכנס".



    1 תגובות

    מיין תגובות