מי חסם את 'קו המאבק החרדי' שגרם לקריסת מרכזיית משרד ראש הממשלה?

    ארי וידר 2 Comment on מי חסם את 'קו המאבק החרדי' שגרם לקריסת מרכזיית משרד ראש הממשלה?
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פחות משבוע מאז פתחו מפעילי קווי המידע הטלפוניים החרדיים את מאבקם בהחלטת משרד התקשורת שלא לאפשר הפעלת קווי מידע סלולריים, החלטה שצפויה לפגוע ברבבות חרדים אשר נהנים מקווי המידע, ומסתבר שחברת 'גולן טלקום' חסמה את קו המאבק.

    באמצעות קו המאבק פנו אלפי חרדים למרכזיות של משרד ראש הממשלה ומשרד התקשורת בדרישה לבטל את ההחלטה – דבר שהביא לקריסת מרכזיית משרד ראש הממשלה, ואמש (יום רביעי) נחסם קו המאבק שהיה במספר של חברת גולן טלקום.

    בקרב מפעילי קווי המידע בטוחים כי גולן טלקום מתנכלת אליהם בשיטתיות מאחר שאלפי חרדים נהגו להתקשר לקווי המידע, ובכך צמצמו את רווחיות החברה.

    יעקב לנצ'נר אחד ממפעילי מאות קווי מידע וקהילות אמר לאתר 'קול חי' "מדובר על חסימה כוללת מכל רשת גולן, ללא קשר לקומה הכשרה. גם מגולן רגיל ולא כשר, לא ניתן לחייג לקו".

    הוא הוסיף ואמר "הדעה הרווחת בקרב מפעילי התקשורת היא שחברת גולן היא זו שעומדת מאחורי המהלך של החלטת משרד התקשורת. וכאשר משרד התקשורת מדבר בהחלטה על "מפעילים מסוימים" שנפגעים כלכלית מקווי התוכן, הוא מדבר על גולן טלקום.

    "מדובר על ניסיון של חברת גולן טלקום להשתיק את המחאה שעלולה להפוך את החלטת משרד התקשורת – החלטה שהתקבלה לטובתם והם עומדים מאחוריה".

    יצויין כי לאחר החשיפה ב'אתר קול חי' על המאבק ועל הכוונה לפנות לבג"ץ בדרישה לבטל את החלטת משרד התקשורת, דיווחו כלי תקשורת רבים על המחאה ובהם אף בעיתונות הכלכלית ובערוץ הראשון שהקדיש לכך כתבה נרחבת במהדורת מבט.

    טרם התקבלה תגובה מחברת 'גולן טלקום', כשהיא תתקבל – היא תפורסם לאלתר.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יותר לא משתמשים בשירותיה של חברת גולן טלקום

    2. 1

      גולן חייבים הרבה כסף לחברות תקשורת ומסרבות לשלם.
      אחת מהחברות – טלזר 019, זכתה בנצחון בבית המשפט כאשר תבעה את גולן תביעה בסכום קצוב (שמשמעותה היא שהחוב ברור, והולכים ישירות להוצל"פ, ואם הנתבע חושב שיש לו מה לטעון להגנתו, הוא צריך לבקש מבית המשפט רשות להתגונן, אם יש אפילו משהו בדברי הנתבע, הופכים את התביעה לתביעה רגילה, שאורכת כמה שנים)
      גולן בקשה רשות להתגונן, ובקשתה נדחתה!
      בדרך עוד משפטים עם פלאפון, סלקט ועזי, שגם בהם אין לה סיכוי להשתמט מתשלום.