שני הרוגים בתאונה בין רכב ישראלי לשני רכבים פלסטינים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שני הרוגים בתאונה בין רכב ישראלי לשני רכבים פלסטינים
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תאונה קשה אירעה היום (שלישי) בכביש 55 סמוך לגינות שומרון לכיוון הכפר עזון, בין רכב ישראלי לשני כלי רכב פלסטינים. בתאונה הקשה נהרגו שני ישראלים, ועוד שני פלסטינים נפצוע באורח בינוני וקל.

    IMG-20150127-WA0079

    דובר מד"א מסר כי "חובשים ופאראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותם של גבר ואישה כבני 40 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח בילינסון גבר בשנות הארבעים (פלשתינאי) במצב בינוני עד קשה בהכרה עם פגיעות בגפיים. פצוע קל (פלשתינאי) כבן 30 מהרכב השלישי פונה ע"י הסהר האדום לשטח הרשות.

    IMG-20150127-WA0080

    חובש מד"א יונס חאג' יחיא ופאראמדיק מד"א זיו רייכרט שהיו בדרכם בסמוך ונתקלו בתאונה סיפרו כי "היינו בנסיעה בניידת טיפול נמרץ ובהבחנו בתאונה קשה שהתרחשה עשן יצא מהמכוניות, ראינו רכב ישראלי הפוך על צידו בתעלה בצד הדרך, בכסא הנהג נלכד גבר בשנות השישים ומחוץ לרכב שכבה אשה בשנות השישים שניהם היו מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלנו לקבוע את מותם".

    עוד הוסיפו כי "ברכב אחר נלכד גבר בשנות הארבעים כשהוא בהכרה וסובל מפגיעות קשות בגפיים,  טיפלנו בו תוך חילוצו מהרכב בסיוע כוח רפואה של צה"ל שהגיע למקום ובפצוע מרכב נוסף גבר כבן 30 שנפגע באורח קל".



    0 תגובות