סערת הנשים • שפרה קרימולובסקי: "מחוץ לכנסת אפשר לעשות לא פחות"

דוד קורצווייל 1 Comment on סערת הנשים • שפרה קרימולובסקי: "מחוץ לכנסת אפשר לעשות לא פחות"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתוכנית עניין משפחתי עם רחל פסטג עלתה לשידור הפרסומאית החרדית הוותיקה שפרה קרימילובסקי בעלת משרד לתקשורת שיווקית ששוחחה על נושא הנשים בעולם הפוליטי.

"בדקתי בסקר וראיתי שלפחות 95 אחוז אם לא יורת שכל נשוא הבחירות, לא נבחרות ולא בוחרות וכל זה – זה פשוט לא מעניין אותן" סיפרה קרימילובסקי.

על מקומם של נשים בעולם הפוליטי אמרה קרימילובסקי כי נשים טובות בכל תחום לא פחות מגברים אז לכאורה כן. "אבל", הסתייגה קרימילובסקי, " כבר נאמר לנו ועשית לכל אשר יורוך, ואנחנו חייבות לשמוע לכל מה שיאמרו הרבנים".

"אני לא נכנסת לכל הנושא ההלכתי, קטונתי ואיני מבינה בהלכות. אני מקשיבה לרבנים, וזה מה שהם אומרים לנו, וזה קונצנזוס בין רבנים שמקומנו לא בכנסת אז כנראה שמקומנו לא שם".

"אני נפגשת עם חברי כנסת עבור לקוחות שלי והם מאוד נגישים. אם רוצות להשפיע אפשר גם מחוץ לכנסת ולעשות את זה לא פחות טוב מאשר בתוך הכנסת. אפשר להקים עמותה או בכל מיני כיוונים".

האזינו:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שפרה ! דבריך הם צביעות אחת גדולה . אני שמעתי מפיך דברים שונים על רצונך להיות פעילה בפוליטיקה במפלגה חרדית . הלכת אפילו לקורס בנושא דומה . אני תומך בלב שלם בנשים חרדיות שרוצות להגיע לכנסת ןלדעתי אם לא יתנו להן שלא תלכנה להצביע .