בליכוד תוקפים את דרעי • לא מתחייבים שהחרדים יהיו חלק מהממשלה הבאה

    ארי וידר | צילום: פייסבוק 2 Comment on בליכוד תוקפים את דרעי • לא מתחייבים שהחרדים יהיו חלק מהממשלה הבאה
    13:55
    23.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on "צום מוזיקלי": תמר אנטון ויפוש ברכהן התארחו ב'אשת חיל'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליכוד תוקפים בחריפות את הסכמתו של אריה דרעי לשבת בממשלה אחת עם יאיר לפיד, כאשר בכך נפתחת אפשרות ריאלית להקמת ממשלת שמאל.

    ח"כ אופיר אקוניס, מהמקורבים לראש הממשלה, אומר בראיון לאתר 'קול חי': "גם מר לפיד וגם מר דרעי צריכים להפסיק לזגזג עצמם לדעת. גם לפיד וגם דרעי פסלו זאת בקדנציה הקודמת כשדרעי אמר לעולם לא אשב עם לפיד ומר לפיד אמר לעולם לא אשב עם עבריין מורשע. הם מחפשים קונייקטורות והיבטים פוליטיים. לפיד מדבר על דילים במפלגות אחרות. ופה שניהם מוכנים לוותר על עקרונותיהם. זה לא יילך. אם ברית האחים בין לפיד ובנט התנפצה אז נראה לך שברית בין ש"ס ללפיד תחזיק?"

    על הסקרים המנבאים 40 מנדטים לאיחוד בין מפלגת הליכוד לבית היהודי אומר אקוניס: "אני לא חושב שזה על הפרק כרגע. תמיד הפוליטיקה עשויה לזמן הפתעות ולעולם אל תגיד לעולם לא, אבל אני לא יודע על דבר כזה. לדעתי אין חכם כבעל הניסיון והעבר הוכיח שחיבורים כאלה לא מצליחים. ראה איך ליברמן רץ להפר שותפות באמצע מבצע צוק איתן וזה צריך להדליק נורות אדומות".

    האם אתה , כמי שמכיר את ראש הממשלה, מוכן להבטיח שלא תהיה ממשלה שהליכוד יקים והחרדים יהיו בחוץ?
    "אין אפשרות לממשלת אחדות לאומית כי מדובר בשמאל קיצוני".

    אחדד את שאלתי. האם החרדים יהיו בכל ממשלה שהליכוד יקים?
    השאלה צריכה להיות מופנית לנפתלי בנט שיצר בממשלה הקודמת את ברית האחים עם לפיד ובעצם שם וטו להצטרפות החרדים לממשלה. אני מאמין ומקווה שהחרדים יהיו בממשלה הבאה שהליכוד ירכיב".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מתי דרעי אמר שלא ישב עם לפיד?
      ליכודניק שקרן!