הותר לפרסום: נעצרו מחבלי פיגוע בקבוק התבערה • מצב הילדה: קשה

    קובי פינקלר ובנצי לייזרוביץ No Comments on הותר לפרסום: נעצרו מחבלי פיגוע בקבוק התבערה • מצב הילדה: קשה
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום כי לאחר מאמץ מודיעיני של השב"כ נעצרו מבצעי פיגוע יידוי בקבוק התבערה לעבר רכבם של משפחת שפירא בסוף השבוע שעבר שבו נפצעו בני משפחת שפירא, אב המשפחה וביתו.

    החשודים, צעירים מהכפר עזון שבשומרון נחקרו והודו כי יצאו מעזון לכיוון הכביש המוליך ממעלה שומרון ליישוב אל מתן במטרה להשליך בקבוק תבערה לעבר רכבים. השניים המתינו בצד הדרך, הבחינו בכלי רכב הנעים על הציר, אז הדליקו את בקבוק התבערה והשליכו אותו לעבר אחד מכלי הרכב אשר נפגע והתלקח כתוצאה מכך.

    לאחר מכן, נמלטו השניים חזרה לכפר עזון, ונעצרו לחקירת שב״כ עוד באותו הלילה בעקבות מאמץ מודיעיני לאיתור המעורבים בביצוע הפיגוע.

    בעקבות מעצר  המחבלים סיפר מח״ט אפרים, אל״מ גיא ברגר כי "עם קבלת הדיווח על פיגוע זריקת בקבוק התבערה בישוב מעלה שומרון הגיעו כוחות של חטמ״ר אפרים יחד עם כוחות רפואה אזרחיים וצבאיים למקום".

    "הוגש טיפול רפואי ראשוני לאב ולבתו הפצועים והם פונו לבית החולים על גבי טיפול נמרץ צבאי. במקביל, הכח החל במרדף לכיוון שממנו זוהו העקבות בסיוע של גששים. מיד לאחר האירוע ובזכות מודיעין מדויק של השב״כ וביצוע מקצועי של יחידת דובדבן פשטנו בכוחות גדולים על הכפר ועצרנו את המחבלים".

    ובתוך כך, מצבה הבריאותי של איילה שפירא, שנפצעה קשה בפיגוע – ממשיך להיות קשה ואף נשקפת סכנה לחייה. היא סובלת מכוויות ומאושפזת בבית החולים שיבא בתל השומר, והיא עברה ניתוח ראשון.

    ד"ר איתי פסח מהמחלקה לטיפול נמרץ לילדים אמר כי: "הניתוח שהיא עברה נועד לטיפול בכוויות שלה ולפתיחת נתיב האוויר לריאות. במהלך אתמול והלילה מצבה הוסיף להיות קשה אך יציב ואנחנו מקווים שהיא תישאר יציבה גם בימים הקרובים".

    "הילדה עדיין מצויה בסכנת חיים, למרות שמצבה השתפר, היא תמשיך להיות מטופלת במחלקה לטיפול נמרץ והיא צפויה לעבור עוד ניתוחים. היא סובלת מפציעה קשה והניתוח שעברה היה ראשוני בלבד".



    0 תגובות