מצמרר: "הוא לחש 'כואב לי, כואב לי', ואז שתק" • האזינו

    חדשות קול חי 1 Comment on מצמרר: "הוא לחש 'כואב לי, כואב לי', ואז שתק" • האזינו
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בראיון ראשוני שקיים הערב כתב 'קול חי' לענייני משטרה – בנצי לייזרוביץ – עם עד ראייה שהיה בקרבת פיגוע הירי וניסיון ההתנקשות בפעיל הימין יהודה גליק, סיפר עד הראייה על הרגעים הראשונים בהם ירה רוכב האופנוע בגליק.

    "עברתי בצומת למעלה מתחת גן הפעמון, היכן שתחנת הדלק 'סונול', וראיתי רוכב קטנוע שחצה את הצומת בצורה קצת מוזרה. בתחילה לא בדיוק הבנתי ולא חיברתי את הפאזל".

    "ראיתי גבר שרץ בהיסטריה וצעק 'ירו בו, ירו בו', פתחתי את חלון הרכב ועצרתי, מול 2 אנשים שצעקו 'היה כאן אירוע'. ואז ראיתי אותו על הריצפה שוכב, עם יריות בפלג גופו העליון והתחתון, כשהוא מדמם מאוד מבית החזה".

    "מיד אחריי הגיע למקום רוכב קטנוע של רוכב 'איחוד הצלה' שהתחיל לטפל בו, ולאחר מכן באה למקום אף ניידת משטרה. עליתי בחזרה לצומת וכיוונתי את רכבי החירום אל תוך הפניה בה אירע האירוע. כיוונתי אותם אל כיוון בריחתו של רוכב הקטנוע שברח לכיוון מערב, הכוחות עשו פרסה ודלקו לכיון היורה".

    "לאחר מכן, הגיעה למקום ניידת טיפול נמרץ, שבאמצעותה פונה הנפגע במיידי לבית החולים".

    לשאלת כתב 'קול חי', האם הנפגע אמר או עשה משהו, ענה עד הראייה: "הכרתי את פניו, אבל הוא היה נראה באמת לא טוב, הוא לחש כמה מילים, 'כואב לי', כואב לי', בהצביעו למרכז הבטן, אבל זה היה ממש כמה  שניות, לאחר מכן הוא כבר לא דיבר".

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איזה כותרת ואיזו כתבה רדודה
      יותר נמוך מזה אין
      מה הוספתם שלא ידעו גורנישט