גפני זעק: "אתה גונב את כספי הישיבות" ונזרק מוועדת הכספים

    שלמה בן יוסף 2 Comment on גפני זעק: "אתה גונב את כספי הישיבות" ונזרק מוועדת הכספים
    9:08
    26.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"ח-נ"ט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שמנעו ממנו לקיים דיון בהעברות תקציביות במהלך ישיבה היום בוועדת הכספים, הוציא יו"ר הוועדה, ח"כ ניסן סלומינסקי, את יו"ר הוועדה לשעבר, ח"כ משה גפני.

    סלומינסקי קיבל את ההחלטה להרחיק את גפני מהדיון לאחר שזה האחרון מנע ממנו מלהמשיך את הדיון בהעברות התקציביות, לאחר שהוועדה דחתה בקשות לדיון מחדש (רביזיות) שהגישו חברי האופוזיציה אמש, על העברה תקציבית של 214.5 מיליון ש"ח למשרד ראש הממשלה, שכללה העברות לפרויקטים "מסע" ו"תגלית" ולמטרות נוספות.

    חברי הכנסת החרדים הטיחו בסלומינסקי האשמות קשות כגון, ח"כ יעקב ליצמן: "מושחתים נמאסתם" וח"כ משה גפני האשים את סלומינסקי בכך שהוא עצמו והממשלה הנוכחית פוגעת קשה בציבור החרדי. "אתה גונב את כספי הישיבות. את כל הכסף שמיועד לתלמידי חו"ל אתה לוקח להתנחלויות ובחורי הישיבות והאברכים נותרו ללא שקל״ צעק גפני.

    עוד הטיח גפני כי "כל מה שמעסיק את סלומינסקי הוא ריצוי ציבור העסקנים במחנהו, שבפניהם הוא אף מתגאה על-כך שהח"כים החרדים צועקים ומותחים עליו ביקורת, כראייה לפועלו למענם". הצטרף אליהם ח"כ יצחק כהן ושלושתם מנעו את המשך הדיון במשך דקות ארוכות.

    יו"ר ועדת הכספים, ח"כ ניסן סלומינסקי בתגובה להתנהגות חברי הכנסת החרדים: "שוב ושוב אנחנו רואים כיצד החרדים לא משלימים עם היותם באופוזיציה ולא מקבלים את הכרעת הציבור. למרות זאת, אנחנו מקדמים תקציב והעברות תקציביות שמיטיבות עם כלל הציבור ולא רק עם פלח כזה או אחר, כפי שהיה בעבר. הדיונים בוועדת הכספים בראשותי יתנהלו בצורה פתוחה, שקופה ומכובדת, בניגוד לעבר ואני לא אתן לאף אחד למנוע את הפעילות הדמוקרטית התקינה של הוועדה".



    2 תגובות

    מיין תגובות