נפאל: נפגעים רבים באוטובוס שנפל לתהום • הרוגים ישראלים

    חדשות קול חי No Comments on נפאל: נפגעים רבים באוטובוס שנפל לתהום • הרוגים ישראלים
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באזור לנגטנג בהרי ההימלאיה שבנפאל נפל ההבוקר (שישי) אוטובוס מקומי לתהום. באוטובוס שעשה את דרכו מבירת נפאל – קטמנדו לכיוון מסלול האגמים הקפואים בצפון המדינה התהפך ולפחות עשרה נוסעים נהרגו.

    על פי הדיווחים, האוטובוס נפל לתהום בעיקול חד כ-35 ק"מ מהבירה קטמנדו, בשל עומס יתר של נוסעים. ידוע על לפחות 4 ישראלים שרכשו כרטיסי נסיעה לאוטובוס בסוכנות נסיעות מקומית העובדת עם ישראלים אך לא ידוע אם ישנם ישראלים שקנו כרטיסים במקומות נוספים והאם הארבעה עלו על האוטובוס.

    כתב 'קול חי' שלמה ריזל ששוחח עם בית חב"ד במקום מוסר כי בעקבות מידע שעל האוטובוס נמצאים לפחות ארבעה נוסעים ישראלים יצא מנהל בית חב"ד בנפאל, הרב חזקי ליפשיץ במסוק מיוחד למקום יחד עם כוחות ההצלה. כרגע אין פרטים נוספים.

    קודם לכן אמרה שליחת חב"ד לנפאל חני ליפשיץ  כי "הדיווחים אינם מבשרים טובות. ומאחר והדברים מתחילים להתפרסם בתקשורת בארץ נעדכן כי הרב חזקי עושה את דרכו כעת בהליקופטר למקום התאונה הקטלנית. אנחנו תקווה שכמה שפחות אנשים נפגעו אולם הדיווחים משם אינם מבשרים טובות".

    גורמים במשרד החוץ מציינים כי "התקבל מידע על ישראלים שהתכוונו להגיע לשמורה שאליה נסע האוטובוס" וכי טרם התברר היו ישראלים על האוטובוס. עוד הוסיפו, כי "כל הפרטים נבדקים מול הרשויות בקטמנדו".



    0 תגובות