תינוקת חרדית נהרגה בפיגוע דריסה ברכבת הקלה בירושלים

    דוד לזר 2 Comment on תינוקת חרדית נהרגה בפיגוע דריסה ברכבת הקלה בירושלים
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תינוקת בת שלושה חודשים נפטרה הערב מפצעיה בבית החולים לאחר שנפצעה קשות באירוע דריסה ברכבת הקלה בירושלים. באירוע נפצעו שמונה בני אדם נוספים.

    אירוע הדריסה התרחש בתחנת ההסעה של הרכבת הקלה שבצפון ירושלים, בתחנה הסופית באזור גבעת התחמושת. שניים נוספים נפצעו באורח בינוני וארבעה במצב קל. נהג הרכב, בן מיעוטים, נפצע קשה מירי שנפתח לעברו.

    האירוע התרחש הערב (רביעי) סמוך לשעה 17:40, בעת שנהג בן מיעוטים הגיע עם רכבו והצליח לנסוע כברת דרך של יותר ממאה מטרים בשטח התחנה. שוטר שרדף אחריו ירה בו ופצע אותו קשה. כוחות גדולים נמצאים בזירת האירוע ולפי שעה גוברת ההערכה כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני.

    בעקבות התקרית החמורה, ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב התייעצות ביטחונית בהשתתפות השר לבט"פ יצחק אהרונוביץ', מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו וראש השב"כ יורם כהן.

    בהתייעצות הטלפונית עודכן רה"מ נתניהו בפרטי פיגוע הדריסה. רה"מ נתניהו הנחה לתגבר את הכוחות בעיר ירושלים, ואמר כי "כך פועלים שותפיו של אבו מאזן לממשלה, אותו אבו מאזן שרק לפני ימים הסית לפגיעה ביהודים בירושלים".

    ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הגיב לאירוע ואמר כי "חייבים להחזיר את השקט לירושלים- כפי שאני אומר כבר חודשים, המצב בירושלים בלתי נסבל ויש לפעול באופן חד וברור כנגד כל תופעת אלימות המתקיימת בעיר".

    עוד אמר ברקת כי "היום ברור יותר מתמיד כי יש להכניס את כוחות המשטרה אל תוך השכונות הערביות בהן יש הפרות סדר, להציב אותם בנקודות שולטות, בפריסה גדולה ובמערך כוחות משמעותי".

    דובר מחוז ירושלים במשטרה, סגן-ניצב אסי אהרוני, מסר כי "נהג הרכב הפרטי שנסע מכיוון מהגבעה הצרפתית לכיוון המטה הארצי פגע בהולכי רגל בנתיב הנסיעה. הוא פגע בעמוד והרכב נעצר. הנהג ניסה להימלט רגלית, אך שוטר שהיה במקום זיהה אותו וביצע אחריו מרדף קצר, ירה בו והביא לפציעתו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כואב לי הלב, לחשוב שזוג חיכה לילד וזכו להנות ממנו רק שלושה חודשים.
      מה עבר בראש המטורף בין השלושה חודשים? מה היא עשתה לו?

      קשה.. קשה… יהי זכרה ברוך.
      "ד' נתן ד' לקח …"
      בתקווה לבשורות טובות ולביאת הגואל במהרה.