מחר: בחירות לשני רבני העיר ירושלים. התוצאות: אחרי שבע בערב

    אריאל שרפר No Comments on מחר: בחירות לשני רבני העיר ירושלים. התוצאות: אחרי שבע בערב
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עירית ירושלים ניר ברקת פרסם הודעה המברכת על בחירת רבני העיר ירושלים שצפויה להיערך מחר בערב, בה הביע את תקוותו שהבחירה תשקף את האוכלוסייה המגוונת בבירת-ישראל, וציין את מאמציו הרבים להביא לבחירת רבנים חדשים לירושלים בתשע השנים האחרונות. כתבנו בנצי ליזרוביץ מציין כי בהודעתו הבהיר ראש עירית ירושלים ברקת את ברכתו על כך שלדבריו התנועה הציונית התאחדה מאחורי מועמדותו של הרב אריה שטרן לתפקיד רב העיר האשכנזי
    וכי המגזר החרדי ספרדי מאוחד סביב מועמדותו של הראשון לציון הרב שלמה עמאר לתפקיד הרב הספרדי הראשי, והביע תקווה שלאחר שנים רבות לירושלים יהיו רבנים ראשיים כפי שראויים לה.
    כתבנו גואל ועקנין מציין כי יממה לפני הבחירות לרבני העיר ירושלים הודיעו היום הרב מרדכי ענתבי והרב אליהו דוד רוזנטל על הסרת מועמדותם לתפקיד רבני העיר ירושלים האשכנזי והספרדי, והרב משה חיים לאו קיבל את ברכתו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן הרב שלום כהן.
    עוד מוסרים כתבינו כי הבחירות לרבני העיר ירושלים יערכו מחר בין השעות ארבע אחר הצהרים לשבע בערב באולם מועצת העיר ירושלים בכיכר ספרא, ולאחר ספירת הקולות תיערך מסיבת עיתונאים בה יוכרזו רבני העיר החדשים.



    0 תגובות