סלומיאנסקי: כל לילה בקריאת שמע אני מוחל לחכ"ים החרדיים

צבי טסלר 4 Comment on סלומיאנסקי: כל לילה בקריאת שמע אני מוחל לחכ"ים החרדיים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יושב ראש ועדת הכספים התראיין היום לתוכנית שטח כלכלי, והתייחס לסיכום השנה הכלכלית. לדבריו ההאטה בצמיחה במשק נגרם גם בשל הגזירות שהממשלה ביצעה בתקציב הקודם, ולכן קרא שלא לעשות תקציב נוסף של קיצוצים וגזירות, אלא תקציב שכולל מנועי הצמיחה. לדבריו הכסף נמצא ורק צריך לבצע סדרי עדיפות נכונים. סלומיאנסקי סיפר שהעביר לשר האוצר מקורות בתקציב מהם ניתן לקצץ 45 מליארד שקלים מבלי לפגוע בצמיחה במשק.

לגבי חוק מעמ 0 אמר סלומיאנסקי שכמו רבים בקואליציה הוא לא מאמין ביעילותו של החוק והוא חושב שהוא עלול אף לגרום להגברת הביקושים ולעליית מחירים. הסיבה היחידה שמקדם את החוק היא על מנת שלפיד יסכים להעביר בתמורה את הדברים שחשובים לבית היהודי. לבריו ההחלטה לבטל את החוק צריכה להיות של ראש הממשלה.

על החיצים שנשלחים אליו מחברי הכנסת החרדים, אמר שזו רק הצגה לתקשורת, וברגע שהמצלמה נסגרת היחס הוא חברי. לדבריו ברמה האישית הוא לא שומר טינה לחברי הכנסת החרדים, וכל ערב כשאומר קריאת שמע שעל המיטה מוחל בלב שלם לאלו שפגעו בו. יחד עם זאת הוא קרא לחברי הכנסת החרדיים לשקול שנית את הדרך בה בוחרים להתבטא, דרך שגורמת לחילול שם שמיים ופוגעת במעמדם כמייצגים של ציבור של בני תורה.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    איש ישר , איש הגון, חסיד אומות העולם , פיקח וכו'

  2. 3

    עוד פעם הצבוע הזה מדבר במושגים של "חילול שם שמים" גועל נפש!

  3. 1

    צדיק תמים. הרבה יותר ממני אני חייב לומר. אני ועוד רבים כמוני לא מצליחים למחול לו בלילות על פגיעתו העצומה בעולם התורה. גופים ציבוריים ואברכים בותרו לאורך ולרוחב. לפחות נחמה פורתא יש לי, שחלק נכבד מהכסף הלך לחלוקת שלל אצל "אחינו" פוקדי "הבית היהודי". גם בתפילה זכה של ערב יום כיפור, בו נמחל לכל מי שפגע בנו, הוא וחבריו יהיו מחוץ למחילה. כמובן שתשובה מועילה גם להם אם ישנו את דרכם ויעשו תשובת המשקל.