נתב"ג: קליעים נמצאו בבטן מטוס לאוזבקיסטן

    דוד לזר | צילום: רשות התעופה No Comments on נתב"ג: קליעים נמצאו בבטן מטוס לאוזבקיסטן
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב סוכל אירוע ביטחוני בנמל התעופה בן גוריון – ניסיון להעלות אמצעי לחימה לטיסה מישראל לאוזבקיסטן נמנע, לאחר שאנשי עובדי חטיבת הביטחון של נתב"ג גילו זאת. בנוסף סוכלה באותה טיסה הברחת אמצעי לחימה וסמים בכבודת הנוסעים, לאחר שכבר הועלו למטוס.

    המקרה החמור החל בשעה 11:30, כשנמצאה בשיקוף מחסנית טעונה בכדורים, שהוסתרה בתוך צעצוע. ברגע שהבין הנוסע שניסה להבריח את המחסנית כי היא נחשפה, הוא החל להימלט – אך נעצר כעבור דקות ספורות על ידי המאבטחים. אותו נוסע היה אמור לעלות על טיסה לאוזבקיסטן בחברת אייר אוזבקיסטן, טיסה שהייתה אמורה להמריא מנתב"ג ב-14:00.

    בתשאול הראשוני התברר כי אותו נוסע, תושב המרכז בן 36, קיבל את כבודת היד מנוסעת שלטענתו הכיר. לדבריו, היא ביקשה ממנו להעביר תיק בגלל שברשותה היו מזוודות רבות. בשל האירוע הביטחוני עוכבה ההמראה. כל כבודת הנוסעים מבטן המטוס וכבודת היד הועברו לטיפול מחמיר.

    במהלך אותה בדיקה נמצא אצל נוסעת בטיסה, אזרחית אוזבקיסטן – שעליה הצביע הנוסע החשוד – סמים וכדורי רובה שהוסתרו בבובות ובצעצועים בתוך המזוודה. למקום הוזנקו כוחות הביטחון ומשטרת ישראל, והמטוס והנוסעים עברו בדיקה נוספת ותשאול. בסופו של דבר המריאה הטיסה לאוזבקיסטן מעט לאחר 17:00, יותר משלוש שעות לאחר המועד המקורי.



    0 תגובות