אבוטבול ל'דגל' בבית שמש: "בלגן בבית ספר של החינוך העצמאי ואני לבד בחזית" – גלריית ענק

גואל ועקנין 3 Comment on אבוטבול ל'דגל' בבית שמש: "בלגן בבית ספר של החינוך העצמאי ואני לבד בחזית" – גלריית ענק
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר ערכו חברי הכנסת של דגה"ת ביקור עבודה בעיר בית שמש לרגל פתיחת שנת הלימודים.

את הביקור יזם סגרה"ע שמואל גרינברג ואף נטלו בו חלק ראש העיר משה אבוטבול, ממונה אגף החינוך ישעיהו ארנרייך, ממונה אגף תכנון והנדסה משה מונטג, חבר מועצת העיר ישראל סילברסטין וממונה אגף שפ"ע שמעון גולדברג.

את הסיור התחילו בסמינר כה תאמר כאשר מנהל חינוך חרדי בעירייה מנחם ברוכמן סיפר לנוכחים כי השנה אף בת לא נשארה בבית בפתיחת שנת הלימודים.

משם עברה הפמליה לת"ת בית אליהו בראשות הרב רייכמן ואף עמדו שם על הצרכים הדחופים של הת"ת שבס"ד הולך וגדל אך הצפיפות בו גדולה וקשה. ראש העיר אבוטבול וממונה אגף הנדסה מונטג הבטיחו לראשי הת"ת כי כבר בימים הקרובים הם יפעלו למציאת פתרונות הולמים כדי למנוע בעיות לקראת שנת הלימודים הבאה.

כ"כ המשיכה השיירה לת"ת דרכי איש של הרב יעקב רוזנשטיין מתוך דגש שזה הת"ת הראשון שנפתח ברמת בית שמש ג' למרות כל הקשיים.

במהלך הישיבת סיכום שנערכה בלשכת סגרה"ע שמואל גרינברג שיבח מפקד משטרת בית שמש שלומי טולדאנו את שיתוף הפעולה של נציגי הציבור החרדי עם שוטרי בית שמש.

ח"כ משה גפני אמר כי מערכת החינוך בבית שמש היא סמל ודוגמה לכל מערכת החינוך ברחבי הארץ. ח"כ הרב אורי מקלב אמר כי היום הוכח יותר מתמיד שתפקיד ראש העיר בבית שמש זו שאלה קיומית ולא פוליטית ואני מבקש מראש העיר לא להזניח את הצרכים הפנימיים של הנציגות החרדית.

ח"כ יעקב אשר אמר כי אם היו לציבור החרדי עוד פתרונות כמו העיר בית שמש הייתה באה רווחה לציבור החרדי עוד הוסיף אשר כי בביקור אתמול בירושלים הם הזדעזעו מהמראות ולאור הקריאות של הציבור החילוני בדבר הפלייתם לרעה בבית שמש הוא מוכן שניר ברקת יקפח את החרדים בירושלים כפי שאבוטבול מקפח את החילונים בבית שמש.

ראש העיר משה אבוטבול עמד בדבריו על מצוקת הכיתות הקיימת בגלל הגידול במספר התושבים ואמר כי בית שמש התברכה בשיתוף פעולה בין הנציגים וזו הסיבה לכל ההצלחות עד כה וכי הוא מקווה שבביקור הבא כבר יראו בבית שמש יותר בתי ספר במבנים נורמלים ופחות קראוונים.

עוד הוסיף אבוטבול שברור לו שהח"כים של דגה"ת לא יכולים להתערב תקשורתית בנושא שפות ותרבויות אבל חשוב שידעו שאנו צריכים את עזרתם ואני פונה אליהם שיפנו לשר החינוך שי פירון שלא יעשה צעדים חד צדדיים.

אבוטבול אף אמר כי לא יתכן שהוא ישאר לבד בחזית כאשר בסופו של יום מדובר במוסד של החינוך העצמאי ולא של רשת החינוך של ש"ס ועל חברי הכנסת מיהדות התורה לעשות הכל למען בית הספר.
אשר מונטג גואל ועקנין רוזנצווייג גרינברג ארנרייך

בצלאל קאהן גפני מקלב

גואל ועקנין

אבוטבול גפני אשר שפירא מנחם

אבוטבול גפני מנחם שפירא ארנרייך בצלאל קאהן

אבוטבול גפני מנחם שפירא ארנרייך בצלאל קאהן אשר

מונטג אבוטבול אשר גפני ארנרייך

גפני ארנרייך

IMG-20140902-WA0027

ארנרייך מקלב גפני

אבוטבול גפני אשר מונטג



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אבוטבול נשכב על הגדר בשביל מוסדות האשכנזים, אבל מהספרדים בעיר כהרגלו מתעלם.

  2. 2

    אנחנו סובלים כי לפני בערך שלוש שנים משרד החינוך עצר בניית כיתות לבית שמש בגלל שהוא כעס על ראש העיר לכן החרדים נקלעו לחוסר עמוק בכיתות והם נאלצו לפלוש לבית ספר חצי ריק לצערינו משרד החינוך תפסיק להיות דמוגוגי צריך להעמיד לדין את שר החינוך לשעבר גדעון סער ואת שר החינוך בהווה שי פירון על התעללות בילדי בית שמש

  3. 1

    גלריית ענק???????????..אתם מגחכים את עצמכם