הרב זרקי, חילוץ ספר התורה ושינוי המראה

    דוד לזר 1 Comment on הרב זרקי, חילוץ ספר התורה ושינוי המראה
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב אבי זרקי אשר נודע כמוהל וכרב בצפון תל אביב, החליט לשנות כיוון.

    הבוקר הוא העלה תמונה חדשה לרשת החברתית, בה הוא נראה עם זקן צרפתי וחולצה כהה. לאלו שלא אהבו את המראה החדש הוא כתב ש"מאז ומעולם רבנים מסוימים ואני עמהם סידרו את זקנם. ואם במוסכמות חברתיות עסקינן, כלומר: רב אמור להיראות בצורה מסוימת, אז אני איני הולך לפי מוסכמות.

    עוד הוא הגיב "מנסיוני בחיים, בכל מקרה ידברו עלי ועל שכמותי, גם אם אחלק כל יום מיליון שקל – יהיו מי שיעבירו על כך ביקורת.. גם אם אגדל זקן עד הרצפה – יהיה מי שיגיד "צביעות" וכיוצ"ב, אז למה לא לעשות מה שנח לי? בגלל שיגידו? שיגידו.. ".

    למי שעוקב אחרי הרב זרקי, הסיפור לא החל הבוקר. לפני כחודש העלה זרקי תמונה לרשת החברתית עם מראה דומה לזו שפרסם הבוקר, אבל אז ההסבר היה שונה ומעניין, וכך הוא כתב:

    "לפני זמן לא רב, נקראתי אל אחד מגדולי הדור אתו אני בקשר מאז החילוץ הנועז של ספר התורה ממרתפי הכנסייה בבית לחם.
    נתבקשתי למבצע מסוכן, מורכב, נועז ומטורף מעבר לקו הירוק. לבשתי ג'אלבייה, עטיתי על ראשי טורבן (عمامة) ונכנסתי עם פמלייה של שומרי ראש חמושים כמיליונר שבא מצרפת ויש לו עסקי נפט, כאשר מדובר על 24,000,000 חביות..

    הייתי מוכרח להפוך את זקני לזקן דומה לשלהם מטעמים מובנים. הרב בירכני שאצליח, המבצע הוכתר בהצלחה מטורפת ובסייעתא דשמיא מדהימה, הנני כאן, בחזרה".
    אממה, היום, אני מוזמן לברית, מגיע עם הזקן "החדש" ואמא של התינוק מתווכחת איתי שאני לא אבי זרקי.. עכשיו אני מחכה לזקן.. שיגדל בחזרה..".

    כנראה שהרב זרקי התרגל למראה החדש, והחליט להשאר עמו לפחות עד המבצע הבא.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מעניין מאוד שלכל אחד יש לו את המשפחה או את השם המתאר את מהות האדם.
      אחד משפחתו תפילינסקי ואכן הוא עובד בתשמישי קדושה. השני יינובסקי והיה משגיח בכרמל מזרחי, וכן הלאה תעכבו ותראו שאכן הדברים נכונים.
      גם כאן אבי זרקי משפחתו של האיש הדגול הוא זרקי מלשון לזרוק כך הוא זורק מעליו את הדרת הפנים וכבוד עצמי והופך להיות מה שהוא היה בתוך תוכו. וזה הוא מהותו שהוא זורק מעליו את הצד החזק של שומרי תורה והוא הזקן. חבל שהוא הולך על זה כי כך לאט לאט מתרחקים עד שהופכים להיות רפורמים. תרשמו לכם את זה.
      אייזיק.