השקעות ישראליות בחו"ל • הגשמה גייסה משקיעים להקמת מלון Marriott בניו יורק ב- 140 מיליון שקל

    שלום בידרמן No Comments on השקעות ישראליות בחו"ל • הגשמה גייסה משקיעים להקמת מלון Marriott בניו יורק ב- 140 מיליון שקל
    21:15
    28.05.24
    נתי קאליש No Comments on היסטורי: גדולי ישראל קוראים להצטרף ללימוד הלכות שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הגשמה, המתמחה בגיוס משקיעים פרטיים לפרויקטים בארץ ובחו"ל, גייסה משקיעים עבור פרויקט להקמת מלון מרשת המלונות "Marriott" בסמוך לשדה התעופה La Guardia בניו יורק. היקף השקעה הכולל בפרויקט הינו כ- 140 מיליון שקל כשחלקם של משקיעי הגשמה בפרויקט הוא 64%. מדובר במלון בן 6 קומות שיכלול 126 חדרים. הרווח הצפוי מהפרויקט נאמד בכ- 40 מיליון שקל.

    המלון יקום במגרש בשטח של כ- 9,000 מ"ר שעלותו כ- 19.5 מיליון שקל, ויכלול חדר כושר, מסעדה ובר, מרכז עסקים, חדרי ישיבות וכ- 100 מקומות חניה. מכירת הפרויקט צפויה להסתיים בתוך כשלוש שנים.

    משקיעי הגשמה, שכאמור יחזיקו בכ- 64% מהבעלות בפרויקט, יהיו זכאים ל- 24% מרווחי הפרויקט, אשר צפוי להניב למשקיעים תשואה שנתית של כ- 26%. יזמית הפרויקט היא חברת Atria המתמחה בייזום פרויקטים והשקעות בנדל"ן בארה"ב, בראשה עומד איש העסקים דיוויד מרקס.

    ערן רוט, מנכ"ל הגשמה: "מדובר בעסקה אטרקטיבית לקרן ממספר היבטים. הראשון מבניהם הוא העובדה כי מדובר בהשקעה הנחשבת בטוחה מאחר ומדובר במלון של אחת מהרשתות הידועות בעולם. נוסף על כך, הוא ממוקם באזור אטרקטיבי ביותר, בסמוך לאחד משדות התעופה הגדולים בעולם. בנוסף מדובר בסיכון נמוך יחסית למשקיעים מאחר והם יקבלו קדימות להחזר כל כספי הקרן".

    תוך כך, מדווחת הגשמה כי החזירה בחודש האחרון למשקיעיה מעל 20 מיליון שקל, כתוצאה מ"אקזיט" בשלושה פרויקטי נדל"ן שונים שבנייתם הסתיימה בארצות הברית. סכום זה משקף תשואה שנתית למשקיעים בשיעור העולה על 20%. מדובר בפרויקטים שהיקפם הכספי הכולל עומד על למעלה מ- 120 מיליון שקל.

    הפרויקטים כוללים מקבץ דירות להשכרה ("מולטי פמילי") שרכשה הקרן ב 2012, ביוסטון, טקסס, הכולל 224 דירות. הקומפלקס שופץ ונמכר והניב תשואה כוללת למשקיעים של כ-25%. בפרויקט נוסף, השקיעה הקרן ברכישת 6 מבנים במנהטן, ששופצו ונמכרו, השקעה שהניבה תשואה כוללת למשקיעים בשיעור של – 20%. בפרויקט אחר של החברה בפילדלפיה, נרכשו 5 מבנים צמודים המיועדים לשימור. היזם שינה את ייעוד הבניינים והקים 65 יחידות דיור להשכרה. המבנה הושכר במלואו, ההלוואה מוחזרה, המשקיעים קבלו את מלוא ההון שהשקיעו ובימים אלו צפויים לקבל את יתרת הרווח המשקף תשואה שנתית של 20% בקירוב.

    נוסף על ההשקעות בארצות הברית, ברבעון הקרוב צפויה הקרן לסיים 2 פרויקטים בתחום של תמ"א 38 בהרצליה ובת ים. בשני הפרויקטים צפויים המשקיעים ליהנות מתשואה ממוצעת בשיעור של 20%.

    "המשקיעים שלנו קוצרים את הפירות של האמון שנתנו בנו לפני שנתיים ושלוש שנים. מתחילת שנת 2014 קצב "האקזיטים" שלנו הולך ועולה, שכן פרויקטים רבים בהם השקענו מגיעים לסיום. עד לסוף שנה זו אנו מצפים לסיים בהצלחה 15 פרויקטים נוספים", אומר רוט.



    0 תגובות