איך אומרים קרן הגשמה באנגלית?

    שלום בידרמן No Comments on איך אומרים קרן הגשמה באנגלית?
    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחודש האחרון הקימה  קרן הגשמה – קרן השקעות המחברת בין משקיעים לבין פעילות יזמית במגוון תחומים, שלוחה חדשה בלונדון הבירה.

    "זה לא סניף", מסביר יו"ר הקרן חנן שמש, "זה בעצם קרן הגשמה בלונדון. מגייסים שם קהל ומשקיעים שם. החזון הוא לאחד בסופו של דבר את הדברים שגם מכאן יוכלו להשקיע שם וכן להיפך.

    "התחלנו לפני קצת יותר משבועיים, וכבר גייסנו 300 משקיעים מקומיים בלונדון, לאו דווקא יהודים. הרעיון פשוט עובד. הפידבקים מדהימים, לא משנה אם זה בריטים, יהודים או לא יהודים, רוב האנשים שומעים ומביעים רצון להשקיע בתכנית. הריבית היא אותה ריבית בכל מקום ואצל כל האוכלוסיות. הרעיון פשוט עובד. הפידבקים מדהימים. אתה מדבר עם אנשים והם רוצים להיכנס לזה מיד.

    "השאלה מה לעשות עם הכסף, זו שאלה שמטרידה כל אחד. אנשים אוהבים להשקיע אצלנו כי הם מבינים, בסופו של דבר, שהם יכולים להשקיע בהשקעות ענק בסכום פעוט יחסית, בגלל שיטת ההשקעה שלנו. הפרויקט הראשון שלנו זה 15 דירות בלונדון, פרויקט של 15 מיליון פאונד וצריך רק 20,000 פאונד כדי להיכנס להשקעה.

    "אנשים מחפשים גוף כמו קרן הגשמה שבודק באופן מקצועי את אפיקי ההשקעות, הכי טוב שאפשר, וגם מפקח על ההשקעה כל הזמן, ודואג להביא בסוף את הכסף. זו המשימה שלנו, והיא משימה יותר כבדה ואחראית מאשר למכור את השקעות" אומר שמש.

    מה הצעד הבא? רשת בינלאומית?

    "כן. הקמת סניפים בכל רחבי העולם עם מערכים נפרדים. השקעות מקומיות בכל מקום, גיוסים בינלאומיים. בסופו של דבר נאפשר למשקיעים שלנו לבחור את אפיק ההשקעה המועדף עליו והאפשרויות יגיעו מכל רחבי תבל".



    0 תגובות