גמזו או ברבש צפויים לעמוד בראש בית החולים "הדסה"

דוקטורס אונלי No Comments on גמזו או ברבש צפויים לעמוד בראש בית החולים "הדסה"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עיתון הכלכלי "גלובס" מדווח, כי מנכ"ל הדסה אביגדור קפלן צפוי לסיים בשבועות הקרובים את תפקידו וכי שני מנהלים בכירים מועמדים להחליפו: פרופסור רוני גמזו, המנכ"ל היוצא של משרד הבריאות או פרופסור גבי ברבש, מנכ"ל איכילוב.

לדברי העיתון, הרקע לסיום התפקיד הוא התעקשותה של המדינה למנות חשב-מלווה מטעם המדינה לבית החולים. קפלן, שהגיע ל"הדסה" במטרה לבנות תוכנית הבראה לבית החולים, אמר השבוע כי צעד זה "יסרס את המנכ"ל".

נוכח התפתחות זו, דיווח "גלובס", מבקשים שרת הבריאות יעל גרמן ושר האוצר יאיר לפיד כי ארגון נשות הדסה, הבעלים של בית החולים גם על-פי התוכנית שאושרה, ימליץ למנות לתפקיד המנכ"ל אישיות בכירה ממערכת הבריאות הציבורית.

גמזו יסיים את תפקידו כמנכ"ל משרד הבריאות ב-31 במאי. על-פי ההערכות הראשונות שנפוצו במערכת הבריאות, מדווח העיתון, גמזו צפוי היה להחליף את ברבש כמנכ"ל איכילוב בתום תקופת צינון של שנה, ולעבוד בינתיים כרופא מן המניין במחלקת הנשים בבית החולים בתל-אביב. אבל נוכח ההתפתחות האחרונה, שונתה ההערכה וגמזו מוזכר עתה כמועמד עדיף לניהול הדסה, לפחות בעיני שני השרים. מינויו ללא תקופת צינון יכול להתבצע על-פי הוראת שעה מיוחדת מטעם ועדת חריגים בנציבות שירות המדינה.



0 תגובות