" כמה עשרות משפחות מאלעד נמצאות בתוך משפחת השכול הישראלית "

    יוסי צלניקר No Comments on " כמה עשרות משפחות מאלעד נמצאות בתוך משפחת השכול הישראלית "
    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחמישה מוקדים ברחבי הארץ התקיימו אירועי זיכרון רשמיים תחת הכותרת "בעוז רוחם" ביוזמת איגוד המדרשות ליהדות וללימודי א"י, מפעלות הציונות הדתית, האגף לתרבות תורנית במשרד החינוך והרשויות המקומיות. האירועים שנערכו בקרית שמונה, עכו, קרית ארבע, אלעד וקרית מלאכי התקיימו במעמד משפחות שכולות, רבנים, ח"כים ואנשי ציבור לצד סיפורי נופלים והופעות אמנים.

    האירוע באלעד נערך באמפי פארק הגדול בהשתתפות האמנים: גד אלבז וישי לפידות, בהנחייתו של חיים מרציאנו. האירוע נערך במעמד: רב הקהילה הדתית לאומית באלעד הרב אברהם נחשון, רב שילוב חרדים בצה"ל וכוחות הביטחון רס"ן הרב שמשון קליין, סגן יו"ר הכנסת ח"כ יוני שטבון, ראש העיר ישראל פרוש, סמנכ"ל מפעלות הציונות הדתית עדי אביני ומנכ"ל איגוד המדרשות ליהדות וללימודי א"י צחי דיקשטיין.

    ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש אמר: "לא רבים הם הימים המאחדים ומלכדים חלקים כה גדולים של עם ישראל כמו היום הזה. יום בו מתכנס עם ישראל אל עצמו, זוכר את חלליו ומתפלל לימים טובים יותר, של שלום, של אחדות ושל שקט. כמה עשרות משפחות מאלעד נמצאות בתוך משפחת השכול הישראלית, משפחות שהקריבו מדמם וחלבם על קידוש השם. ואנחנו רק חלק אחד קטן בפאזל ענק, פאזל שמאחד את כל עם ישראל, פאזל ששומר על קיומנו ומסמן עבורנו את המטרה החשובה: השמירה על היותנו עם".

    בעוז רוחם אלעד3 יום הזיכרון לפידות

    בעוז רוחם אלעד2 יום הזיכרון

    בעוז רוחם אלעד1 יום הזיכרון



    0 תגובות