'שמרת הזורע' רכשה את רהיטי 'עין חרוד' שפשטו רגל

    שלום בידרמן No Comments on 'שמרת הזורע' רכשה את רהיטי 'עין חרוד' שפשטו רגל
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבוצת ויסמן הירושלמית בעלת רשת שמרת הזורע רכשה את חברת רהיטי עין חרוד מכונס נכסים לאחר שזו פשטה את הרגל בחודש מרץ האחרון ופיטרה את 33 העובדים, הרכישה הינה המשך הקו האסטרטגי אותם מובילים האחים אריה ונחום ויסמן, בעלי קבוצת ויסמן הירושלמית והוותיקה להרחבת הקבוצה מעבר לחדרי מגורים, פינות אוכל וחדרי שינה באמצעות שיווק חדרי ילדים ונוער באמצעות רהיטי עין חרוד.

    חברת רהיטי עין חרוד סגרה בתחילת חודש מרץ את מפעל הרהיטים בקיבוץ עין חרוד ופיטרה את כל עובדיה. עובדי החברה הגישו לבית המשפט בקשה למתן צו פירוק כנגד החברה וכי קיבוץ עין חרוד הטיל עיקול על הציוד והמלאי שבמפעל החברה ובחנות המפעל. בנוסף, הגיש הקיבוץ תביעה נגד החברה להשבת החובות אליו בגובה 1.5 מיליון שקל מתוך חובות של מיליוני שקלים לעובדים, ספקים ובנקים.

    מדובר בקריסה שנייה של מפעל הרהיטים שניצני פעילותו החלו בשנת 1921, בתחילה הוא ייצר ארגזים ולאחר מכן התפתח למפעל לייצור רהיטי ילדים ונוער מעץ מלא והפעיל 7-8 סניפים. במארס 2011 נכנס המפעל להליך פירוק לאחר שצבר חובות של 12 מיליון שקל ונרכש על ידי הזוג צבי ומרים לודמיר ובת שבע יצחק-בלעדי. עוד קודם לכן הוא סגר את הסניפים, פרט לחנות המפעל שפעלה בקיבוץ.

    אריה ויסמן, מנכ"ל קבוצת ויסמן ושמרת הזורע: "בישראל יש כ 1.5 מיליון ילדים (לא תינוקות) אשר צריכים ריהוט לחדר ילדים ואנו מתכוונים לספק חלק נכבד מהביקושים לרהיטים באיכות טובה ובתמורה הולמת. המותג עין חרוד הינו מותג ישראלי שורשי בעל וותק של מעל ל 50 שנים אשר הולם את ערכי הקבוצה, ואנו שמחים על המשך הפעילות וכניסה לתחום חדש ומרתק.



    0 תגובות