ברקת בוושינגטון: לשמור על אחדות ירושלים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ברקת בוושינגטון: לשמור על אחדות ירושלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש העיר ירושלים,  ניר ברקת השוהה בימים אלו בביקור רשמי בארה"ב, נפגש עם גורמי ממשל בכירים  בקונגרס בוושינגטון, בהם מנהיג הרוב הרפובליקני בקונגרס, אריק קנטור, חבר בית הנבחרים מאילינוי, פיטר רוסקם, חברת הקונגרס, סוזן ברוקס מאינדיאנאפוליס וחבר הקונגרס אד רויס מקליפורניה, יו"ר וועדת החוץ של בית הנבחרים.

    ברקת הציג את ההתפתחויות שחלו בירושלים בשנים האחרונות ואת האתגרים העומדים בפני העיר. ברקת דן עם גורמי הממשל הבכירים במעמדה של ירושלים בזירה הבינלאומית וביקש מהם לעמוד על המשמר ולהבטיח את המשך אחדותה של ירושלים.

    חברי הקונגרס סקרו בפני ברקת את המאבק אותו הם מנהלים בעיקשות נגד החרם האקדמאי והכלכלי על ישראל והבטיחו שימשיכו להיאבק בניסיון לבצע דה-לגיטימציה לישראל וירושלים.

    לאחר מכן נפגש ברקת עם שגריר ישראל הנכנס בוושינגטון, רון דרמר, והציג בפניו האתגרים העומדים בפני העיר.

    כמו כן, השדולה הפרו ישראלית איפא"ק אירחה את ראש העיר לארוחת ערב עם בכירי הפרשנים, הלוביסטים ותומכי ישראל בוושינגטון. בארוחה הציג ברקת את חזונו לירושלים והדגיש את היותה של ירושלים פתוחה לשלוש הדתות ואת ההתפתחויות הכלכליות והפיזיות בעיר בשנים האחרונות. ברקת הודה בדבריו  לחברי השדולה על מחויבותם הבלתי מתפשרת לשלומה ואחדותה של ירושלים.

     

    ברקת, אריק קטנור, סוזן ברוקס ואד רויס-1 סוזן ברוקס, ברקת, אריק קטנור ואד רויס-1



    0 תגובות