קרעי ביקר בעמנואל והבטיח: סיבים, אנטנה סלולרית ושיפור הדואר

    אליהו גרין No Comments on קרעי ביקר בעמנואל והבטיח: סיבים, אנטנה סלולרית ושיפור הדואר

    שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי בביקור בעמנואל: נאשר תוכניות לפריסת סיבים אופטיים, הקמת אנטנה סלולרית חדשה והרחבת שירותי הדואר בעמנואל

    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבי עמנואל עשויים לחוות שיפור ניכר בשירותי התקשורת בעיר בעקבות ביקורו של שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי. במהלך ביקורו בעיר, השר נפגש עם ראש המועצה ובכירי המועצה כדי לדון במספר פרויקטים מתוכננים שנועדו להעניק לתושבים חווית תקשורת מתקדמת ויעילה יותר.

    במהלך הפגישה, הוצגה תוכנית לפריסת תשתית סיבים אופטיים ברחבי העיר. מהלך זה צפוי להביא לשדרוג משמעותי במהירות ואיכות חיבורי האינטרנט עבור משקי הבית והעסקים במקום. שר התקשורת הדגיש את חשיבות ההשקעה בתשתיות מתקדמות, אשר תתרום לצמיחה כלכלית ולשיפור איכות החיים של התושבים.

    עוד נדון בפגישה הצורך בפתרון לבעיות הקליטה הסלולרית הקיימות בחלקים מסוימים של העיר. אחד הפתרונות שהוצעו הוא הקמת אנטנה סלולרית חדשה בשכונת אלוני שילה בקרני שומרון, אשר תספק כיסוי רחב יותר ואיכותי יותר לאזורים הנמוכים של העיר ולאזור הוואדי.
    בנוסף, עלה נושא הרחבת שירותי הדואר בעמנואל. שר התקשורת ציין כי הפרטת הדואר צפוייה להשפיע לטובה על איכות השירות ביישוב.

    שמואל מולאים, נציג קמ"ט תקשורת ודואר במנהל האזרחי, ליווה את השר קרעי בסיור והשתתף בדיונים עם הנהגת היישוב. נוכחותו מדגישה את שיתוף הפעולה בין הרשויות הממשלתיות והמקומיות בקידום פרויקטים לשיפור התשתיות והשירותים ביישובי האזור.

    ראש מועצת עמנואל אליהו גפני, בירך על ביקורו של שר התקשורת ועל המחויבות לקידום פרויקטים שישדרגו את תשתיות התקשורת בעיר. הוא ציין כי ההשקעה בתחום התקשורת תשפיע לטובה על כל תחומי החיים ביישוב ותאפשר לתושבים ליהנות משירותים מתקדמים וזמינים יותר.



    0 תגובות