ציון הרשב"י: המשטרה נסוגה, אך חזרה לשליטה בתוך זמן קצר

    אבי יעקב No Comments on ציון הרשב"י: המשטרה נסוגה, אך חזרה לשליטה בתוך זמן קצר

    בשעה האחרונה כוחות המשטרה נסוגו לזמן קצר מאזור הציון ואנשי הפקה חרדים לקחו את הפיקוד והשליטה על מירון. אך לאחר זמן מה המשטרה שבה ולקחה את הפיקוד

    צילום: פלאש 90
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הילולת הרשב"י בצל המלחמה בצפון: אחרי שנאסר על ההמונים לעלות למירון עקב החשש הכבד מירי של חיזבאללה, אלפי מתפללים המשיכו לנסות להגיע למירון במהלך יום שישי ובשבת שהו במקום לפחות כאלף אנשים והתפילות התקיימו בציון כרגיל. בנוסף, במהלך הלילה אנשים שהגיעו דרך היערות והיישובים הסמוכים, כמו למשל מבית ג'אן והלכו שעות ומנסים בכל דרך להסתנן להר.

    המאסה הלכה וגברה ובשעה האחרונה כוחות המשטרה נסוגו לזמן קצר מאזור הציון ואנשי הפקה חרדים לקחו את הפיקוד והשליטה על מירון וחילקו את המתפללים לקבוצות של 30 איש, כאשר כל קבוצה נכנסה ל-15 דקות אל תוך הציון, שם מתקיימים ריקודים ותפילות.

    אך לאחר זמן מה שזה התנהל כך, המשטרה שבה ולקחה את הפיקוד על מירון ולא מאפשרת לשוהים בלתי מורשים לפקוד את ציון הרשב"י.

    בינתיים בדרכים למירון: במהלך הבוקר בכביש 6 המשטרה עצרה אוטובוסים של חרדים שהיו בדרך למירון. הנוסעים חסמו את הכביש למספר דקות ונגרם פקק תנועה. גם בכביש הבקעה המשטרה חסמה מספר אוטובוסים והנוסעים ירדו ועצרו את הכביש וביצעו חסימה, במקום עומסי תנועה ועימותים עם שוטרים.

    במקביל, מכל אזור הצפון ממשיכים לנסות להגיע בכל דרך אפשרית למירון, המחסומים בכבישים עדיין קיימים אבל יש כאלה שמוצאים את הדרכים להגיע ולהתפלל אצל רשב"י.



    0 תגובות