אכיפה בררנית מקוממת: כתבי אישום אך ורק נגד חרדים

    פנחס בן זיו 6 Comment on אכיפה בררנית מקוממת: כתבי אישום אך ורק נגד חרדים

    בוועדת החוקה נחשף: בשנים 2023-2022 הוגשו כתבי אישום על התקהלות אסורה רק כנגד הציבור החרדי. עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "כל כתבי האישום שהוגשו בשנים 2022-2023 בגין התקהלות אסורה הם אך ורק נגד חרדים. בזמן זה היו כל הפגנות השמאל נגד הרפורמה המשפטית שקידמה הממשלה אבל רק חרדים מואשמים. האפליה היא מובנית". אמש בכנסת אמר יאדו כי: "הציבור החרדי הוא הציבור הכי פחות מוגן". ח"כ רוטמן: "הדברים אמורים להטריד כל אחד ואחת מאיתנו"

    צילום: חדשות 24
    13:00
    03.06.24
    קובי סגל No Comments on לקראת יום ירושלים: כך הושלם 'הפסיפס החצוי' שנמצא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' וסיפר על הדיון הסוער אמש בוועדת חוקה: "כל כתבי האישום שהוגשו בשנים 2022-2023 בגין התקהלות אסורה הם אך ורק נגד חרדים. בזמן זה היו כל הפגנות השמאל נגד הרפורמה המשפטית שקידמה הממשלה אבל רק חרדים מואשמים. האפליה היא מובנית".

    האזינו>>>

     

    אתמול אמר עו"ד יאדו במהלך הדיון בכנסת: "בשנים 2023-2022 על סעיף 151 התקהלות אסורה הוגשו כתבי אישום רק נגד הציבור החרדי, הם הציבור הכי פחות מוגן".

     

    היו"ר ח"כ רוטמן הגיב: "אבקש מהמשטרה והפרקליטות פילוח של הנתונים כי הדברים אמורים להטריד כל אחד ואחת מאיתנו ואם היו הרבה התקהלויות בעבירה והוגשו כתבי אישום רק נגד חרדים זה חמור מאוד"



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      כי רק לחרדים אסור להפגין

    2. 5

      לאתיופים וערבים גם לא היו כתבי אישום

    3. 4

      המשטרע מתנהגת כלפי החרדים בדיוק כמו שהתנהגו הקומוניסטים והנאצים כלפי היהודים !!!

    4. 3

      רוטמן צדק צדק תרדוף אל תחת העם היהודי איתך. בכל הכוח העליון להלחם בשחיתות הארגונים. אני מאמין בך

    5. 2

      הפעולה המתבקשת והתחייבת מזה היא פיטורים של פרקליטים שהגישו רק נגד חרדים . אם לא יפוטרו פרקליטים ובראש הפרקליט הראשי אייסמן אז חבל על הוועדה הכול עבודה בעיניים והמאפה העבריינית של הפרקליטות תמשיך לצפצף על כל הכנסת ועל החוק ותעשה מה שבא לה

    6. 1

      בישראל יש שתי קבוצות נעלות שהן מעל לכל חשד, ביקורת או שפיטה. הפרקליטות והשופטים ואנשי השמאל הקיצוני , ה"קפלניסטים". כל השאר, "עם הארץ", אפשר לעצור, להאשים, לכלוא, הכל.