מיצג אמנותי בבית שמש: צילום ילדי החלאקה ברקע ציון הרשב"י

    נתי קאליש No Comments on מיצג אמנותי בבית שמש: צילום ילדי החלאקה ברקע ציון הרשב"י

    ההגעה למירון בלתי אפשרית השנה, אבל תמונות על רקע הציון אפשרית בהחלט. מאחורי המיזם של ארגון 'לטובת' – חברי קהילות הקודש בבית שמש, ראש. העיר, שמואל גרינברג וחברי הסיעה החסידית 'כח'

    צילום: יח"צ
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה מיוחדת לתושבי בית שמש החוגגים בל"ג בעומר השנה את שמחת החלאקה לבנם: על רקע ההחלטה למנוע הגעת המונים לציון המצוינת באתרא קדישא מירון, לנוכח איומי הטילים שמשגר ארגון הטרור חיזבאללה לאזור באופן יומיומי, יצא ארגון 'לטובת', המאגד את כלל הפעילויות לחברי הקהילות החסידיות בעיר, במיזם חסר תקדים, בראשותו של ראש העיר שמואל גרינברג, יחד עם חברי הסיעה החסידית 'כח' במועצת העיר.

    במסגרת המיזם הוצב קיר אמנותי ענק המדמה את הציון המצוינת באתרא קדישא מירון, מה שמאפשר לילדי החלאקה להצטלם על רקע המיצג, ולהעניק להם את היכולת לשמור באלבום התמונות שלהם גם תמונות חלאקה שבהן הם נראים על רקע ציון הרשב"י, כפי שזוכים לו אלפי ילדי החלאקה בכל שנה ושנה. לא זו בלבד, אלא שהמיזם הוכפל ומוצב במקביל בשני מוקדים, על מנת לאפשר לתושבי כל השכונות בעיר להגיע בקלות ובלי לנסוע למרחק רב.

    הפרויקט יצא לדרך ביום שלישי ו' אייר, ויימשך בעז"ה עד חמישי הקרוב, בין השעות 1;16:30 ל-19:00 בבית הספר 'בנות רחל' ברח' בן עזאי בשכונת 'יפה נוף', ובמעון החברה הכלכלית שברח' נהרדעא, ברמת בית שמש ד', בנוסף בימי שני וחמישי יש צילום מגנטים במקום כאשר כל ילד ומשפחה מקבלים מזכרת הביתה מהצילום.

    מדובר בעוד שירות יוצא דופן של עיריית בית שמש לטובת כלל התושבים, פרי עמלו של ארגון 'לטובת' שהוקם על מנת לאגד את פעילות התרבות לציבור החסידי בעיר, כחלק ממדיניות ראש העיר הרב שמואל גרינברג, ובמסגרת שיתוף הפעולה ההדוק שלו עם הסיעה הכלל חסידית 'שלומי אמונים – מחזיקי הדת', ונציגיה בעירייה, מ"מ וסגן ראש העיר הרב שמעון גולדברג, חבר המועצה הרב ישעיה וייסמן וחבר המועצה הרב אברהם נחמן פרנקל.

    ואכן, מאות ילדי חלאקה מתושבי העיר כבר ניצלו את ההזדמנות והגיעו לצלם את ילדי החלאקה שלהם על רקע המיזם המיוחד, בתקווה ובתפילה שעוד יזכו להגיע עם ילדי החלאקה גם לציון הרשב"י במירון, ולחגוג בלב שלם את שמחת החלאקה לילדיהם.



    0 תגובות