בן גביר על התרסקות מסוק נשיא איראן: "טוב להודות לה'; זכינו"

    אבי מימרן 1 Comment on בן גביר על התרסקות מסוק נשיא איראן: "טוב להודות לה'; זכינו"

    "גלנט צריך ללכת הביתה, יש רק פתרון אחד, מלחמה": השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הערב ב'מהדורה המרכזית': על ההילולא במירון: "זה ממש פיקוח נפש. אנחנו קוראים לציבור לציין את ההילולא במקומות אחרים". על התרסקות נשיא איראן: "אני בחיים לא אמרתי שהקב"ה דרדל'ה. טוב להודות לה'". על נציב השב"ס: "מקווה שימונה לנציב קבוע. הוא יהודי יקר וחם שמוביל מדיניות של אפס סובלנות". תוקף את גנץ: "האיש שסיכן את חיילי גולני – הוא זה שהוביל לדשדוש הזה"

    צילום: ללא קרדיט
    22:09
    02.06.24
    איתי גדסי No Comments on ח"כ דן אילוז מבהיר: "לממשלה לא תהיה זכות קיום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    השר לביטחון לאומי בן גביר שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' והתייחס למצב הלחימה ברצועה: "אנחנו פותחים כמעט כל בוקר עם הותר לפרסום. כל הודעה כזו היא טרגדיה קשה. אנחנו מתפללים לעילוי נשמת החללים ולרפואת הפצועים. מה אנחנו עושים בעזה? אנחנו נלחמים"

    בן גביר נגד גנץ: "הוביל את הסכם הגז וסיכן את חיילי גולני. הוא הוביל לדשדוש הזה. הגיע הזמן להבין שאין לנו את המנדט להמשיך לדשדש. אני מצהיר בצורה מפורשת: אם הלחימה לא תימשך עד הסוף לא תהיה לממשלה זכות קיום. ראש הממשלה מבין את זה. עכשיו צריך להיכנס לרפיח. חיילים נופלים אבל אין ברירה כי זה מלחמה. אני פוגש כל הזמן מילואימניקים שאומרים שהם כבר רוצים לחזור ללחימה ברצועה".

    בן גביר חושף: "כשהגעתי לפיגוע ברמלה אמר לי האדם שירה במחבל שהוא היסס לירות ואז נזכר שאני השר הממונה וקיבל גיבוי".

    לדבריו: "אני מתבייש שהייתי היחיד בממשלה שהתנגד להכנסת הסיוע ההומניטרי לרצועה. אני חוזר ואומר: הומניטרי תמורת הומניטרי". וגם בצפון: "מי שאומר שאפשר להגיע להסכם מדיני עם החיזבאללה משקר ומשלה".

    "אני לא חושב שגלנט צריך להמשיך להוביל. אמרתי לנתניהו שגנץ איזנקוט וגלנט צריכים ללכת הביתה. הם מובילי הקונספציה. הם עדיין מאמינים שאפשר להגיע לעסקה עם החמאס. יש רק פתרון אחד – מלחמה"

    על נציב השב"ס: "אני מקווה שיעקובי ימונה לנציב קבוע. הוא יהודי יקר וחם שמוביל מדיניות של אפס סובלנות. היום מחבלי הנוח'בות יושבים שפופים ומכופפים. נגמרו החגיגות שלהם". השר בן גביר חשף: "הראשון לציון הרב יצחק יוסף התקשר אליי אחרי שנציב השב"ס מכר אצלו את החמץ לקראת הפסח (אגב: השנה הוציאו את כל החמץ ממתחמי בית הסוהר, לראשונה), הוא כל כך התפעל ממנו".

    על ההילולא במירון: "אני לא חושב ששוטרים שלנו צריכים לסכן את עצמם שם. כולנו רוצים לעלות למירון כמידי שנה אבל השנה זה ממש פיקוח נפש. אנחנו קוראים לציבור לציין את ההילולא במקומות אחרים".

    על שלומו האישי: "הרופאים ביקשו שאנוח מספר שבועות אבל הלו"ז שלי מלא. אחרי התאונה נתניהו התקשר לדרוש בשלומי אבל הזהרתי אותו שלא יעשה הצבעות בלעדיי כי אגיע בכל מקרה"

    על איראן: "אני בחיים לא אמרתי שהקב"ה דרדל'ה. הוא מלך מלכי המלכים ומה שהוא עושה – – – זכינו. טוב להודות לה'".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דרדל'ה????????? מה??????? עפרא לפומיהו לתת כינוי למי שאמר והיה עולם?????????????? ועוד גנאי?????????? טעות חמורה לצטט דבר כזה!!!!!!! אלו דברים חמורים מאוד! אני מניח שאמר זאת מבורות…. אבל…. אוי לאוזניים שכך שמעו אוי לעניים שכך קראו!