צביעות: גנץ מסביר מדוע לא יתמוך בחוק שהוא עצמו הגיש

    איתי גדסי 4 Comment on צביעות: גנץ מסביר מדוע לא יתמוך בחוק שהוא עצמו הגיש

    התרגיל המבריק של נתניהו: השר גנץ מתפתל ומנסה להסביר מדוע לא יתמוך בחוק שהגיש לפני כשנתיים ואותה מקדם כעת ראש הממשלה נתניהו: "חוק הגישור הזמני שהוגש ושאותו אתה מבקש להעביר עכשיו – לא היה מספק אז, ואינו רלוונטי היום במציאות שאחרי ה-7.10. תם זמן הדיבורים – זה הזמן למעשים". גם ח"כ סער הודיע אף הוא כי יתנגד לחוק: "אין לנו שום כוונה לעזור לנתניהו בתרגילים פוליטיים כדי לפתור את הבעיות שלו עם המפלגות החרדיות ולכן נצביע נגד חוק הגיוס בכנסת"

    צילום: ללא קרדיט
    8:02
    29.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף צ"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר התרגיל המבריק של ראש הממשלה נתניהו שהציע לקדם את חקיקת חוק הגיוס שהעלה גנץ בשעתו, השר בני גנץ מגיב: "ראש הממשלה, מדינת ישראל זקוקה לחיילים ולא לתרגילים פוליטיים שקורעים את העם בעת מלחמה. מתווה השירות הישראלי שעליו סוכם בממשלה הקודמת הוכן במערכת הביטחון כחוק גישור וכבסיס לפיתוח מתווה שירות ישראלי, כדי להביא לשירות של כל חלקי העם".

    גנץ מנסה להסביר מה השתנה מאז ומדוע לא יתמוך בחוק שהוא עצמו העלה וקידם: "חוק הגישור הזמני שהוגש ושאותו אתה מבקש להעביר עכשיו – לא היה מספק אז, ואינו רלוונטי היום במציאות שאחרי ה-7.10. תם זמן הדיבורים – זה הזמן למעשים. מצפים מכל ראשי המפלגות החרדיות, הרבנים ומנהיגי הדור לתמוך בקולם בשירות לציבור החרדי, כפי שטוען ראש הממשלה בהודעתו".

    לפניו הייתה ח״כ אורית פרקש הכהן הראשונה להגיב: "לא טריק פוליטי ״מבריק״ של ראש הממשלה ולא כלום. להיפך. ‏רק ראש ממשלה חסר מוסר כמו שלנו יכול, דקה אחרי יום זכרון כל כך קשה, לקדם ״תרגיל״ כל כך עלוב ושקוף, על חשבון אזרחי ישראל. ‏פשוט. מה שהיה נכון לפני השבעה באוקטובר, לא נכון היום".

    ח"כ גדעון סער הודיע אף הוא כי יתנגד לחוק: "אין לנו שום כוונה לעזור לנתניהו בתרגילים פוליטיים כדי לפתור את הבעיות שלו עם המפלגות החרדיות ולכן נצביע נגד חוק הגיוס בכנסת. מדינת ישראל בעת הזאת צריכה פתרון אמיתי לצרכי צה״ל ולשוויון בנטל ולא תרגילים פוליטיים. הגיע הזמן לפתרון בעיות אמיתיות של המדינה והחברה בישראל".

    איש 'קול חי' דוד חכם כתב כי: "גנץ מתחיל להזכיר את לפיד והיפוכו. כעת הוא נגד חוק הגיוס שהוא עצמו יזם. על זה אפשר לומר שבני גנץ הוא בעצם יאיר לפיד מעלי אקספרס?!".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הבנתי. אחרי ה-10.7 כל החרדים צריכים להוריד את הזקנים ואת הפאות ולשיר עם נשים… אה הבנתי. איך לא הבנתי את זה קודם???
      מעניין שכל דבר שאינו גנץ זה פוליטי… זה שרידות… ממש מעניין.. גנץ עצמו לא שרידות… לא פוליטי… ממלכתי אמרנו?!
      הבן אדם הזה מחפש רק בעיות ולא ‘פתרונות’…

    2. 3

      מיד כשקראתי על 'המהלך הפוליטי המבריק של נתניהו' שיערתי שתגובת גנץ תהיה משהו בסגנון 'זה היה רלוונטי לאז, לא לימים שאחרי מחדל ה7.10'. והפלא ופלא. צדקתי 🙂

    3. 2

      זה לא תרגיל, זה רק להוכיח מי ומה אתם, אפסים!!

    4. 1

      שיצא כבר מהממשלה העיקר נגד החרדים בעז"ה אני מאחל לו לראות מקרוב מה ה מי שמחפש להתנכל ללומדי התורה