האלוף שהתריע ממתקפה קורא לסיום הלחימה: "לא ננצח ככה"

    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on האלוף שהתריע ממתקפה קורא לסיום הלחימה: "לא ננצח ככה"

    "אל תהיו בטוחים שרק נחסל את סינוואר וננצח": אלוף במילואים יצחק בריק התראיין ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם: "הממשל היום בארה"ב נותן לנו הכל כדי שנוכל לשרוד". לדבריו: "מצרים מרוויחה הון עתק מההברחות דרך ציר פילדלפי". הפתרון לפי בריק הוא: צריך להפסיק את הלחימה מיוזמתנו. לשחרר את החטופים ובמקביל להכין את הצבא במשך שנתיים לפחות ואז לכבוש את הרצועה"

    יצחק בריק. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:55
    23.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on "צום מוזיקלי": תמר אנטון ויפוש ברכהן התארחו ב'אשת חיל'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    "עכשיו כבר מאוחר מידי, אנחנו עלולים להפסיד את הכל": אלוף במילואים יצחק בריק התראיין ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם וקרא לסיום הלחימה ברצועת עזה: "אם ימשיכו ככה יהיה רע מאוד. אל תהיו בטוחים שרק נחסל את סינוואר וננצח. יש עוד הרבה ראשי נחש. זה רק יקשיח את עמדת חמאס. ברגע הראשון היה צריך להפציץ את עזה ואת רפיח במקביל".

    לדבריו: "מצרים כבר מאיימת בביטול הסכם השלום עם ישראל. מצרים איבדה את מקור ההכנסה העיקרי שלה מאז סגירת תעלת סואץ, כרגע היא מרוויחה הון עתק מההברחות דרך ציר פילדלפי למרות הכחשותיה".

    לפי בריק: "הממשל היום בארה"ב נותן לנו הכל כדי שנוכל לשרוד. הוא טוען שאיבדנו את היכולת לנצח את החמאס. במשך 20 שנה הרמטכ"לים הפכו את הצבא לקטן וחלש שלא מסוגל לכבוש את הרצועה. צריך להפסיק את הלחימה מיוזמתנו. לשחרר את החטופים ובמקביל להכין את הצבא במשך שנתיים לפחות ואז לכבוש את הרצועה. בחמאס צוחקים עלינו ואנחנו לא נוכל להמשיך כך לאורך זמן".

    בריק תקף את המינויים בצה"ל ואמר: "בינדר הזה היה אמור להכיר את כל הדו"חות של התצפיתניות, הוא יהיה ראש אמ"ן? איך אפשר לשפר את הצבא כשלוקחים אנשים לא ראויים וממנים אתם למטכ"ל? הרמטכ"ל הבא יכול להיות גם מבחוץ"



    0 תגובות