מהדורה מיוחת: חדשות התעשייה עם כל הלהיטים החדשים לפסח

    יצחק אייזיקוביץ' No Comments on מהדורה מיוחת: חדשות התעשייה עם כל הלהיטים החדשים לפסח

    כוכב הזמר החסידי בערי וועבר והמוזיקאי שמחה אברמצ׳יק משתפים פעולה בסינגל קליפ חגיגי לחג הפסח • הפייטן משה דוויק מארח את הזמר אלקנה אדרי לביצוע משותף • זלמן שטוב בביצוע מחודש לסיפורו המוזיקלי של ר' שלמה קרליבך • זמר החתונות הלל מאיר עובד על אלבום הבכורה המושקע שיראה אור בתקופה הקרובה – טעימה בלעדית למאזיני ׳חדשות התעשייה׳ • ונפתלי קמפה מצלם קליפ חדש לשירו ׳בצאת ישראל׳

    חדשות התעשייה
    יצחק אייזיקוביץ'
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    חדשות התעשייה עם יצחק אייזיקוביץ':

    🎙️כוכב הזמר החסידי בערי וועבר והמוזיקאי שמחה אברמצ׳יק משתפים פעולה בסינגל קליפ חגיגי לחג הפסח שעונה לשם ׳הלילה הזה׳. השיר מוגש בעיבוד עכשווי בסגנון 'דיפ-האוס' אותו יצר אברמצ'יק יחד עם שרוליק מנדלסון. הלחן של שלומי ברנשטיין.

    🎙️ הפייטן משה דוויק מארח את הזמר אלקנה אדרי לביצוע משותף וחידוש הפיוט המרוקאי לפסח – "בבהילו יצאנו ממצרים". עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי אוסדון.

    🎙️ ערב פסח, ברוח התקופה המאתגרת העוברת על עם ישראל, שואל הזמר החסידי מוטי ויזל את השאלה מאבינו שבשמים "די פיפטע קשיא" (השאלה החמישית) מרור זה שאנו אוכלים על שום מה.. בלחנו ומילותיו של היוצר מענדל ראטה.

    🎙️ לקראת חג הפסח, הזמר והיוצר זלמן שטוב בביצוע מחודש לסיפורו המוזיקלי של ר' שלמה קרליבך "ליל הסדר האחרון בגטו ורשה".

    🎙️זמר החתונות הלל מאיר עובד על אלבום הבכורה המושקע שיראה אור בתקופה הקרובה. הוא סיפק טעימה בלעדית למאזיני ׳חדשות התעשייה׳ לאחד משירי האלבום שנקרא ׳וערבה׳ לחן של חיים אלטמן.

    🎙️הזמר נפתלי קמפה מצלם קליפ חדש לשירו ׳בצאת ישראל׳- הקליפ צולם אמש במהלך הופעתו שנערכה בבנייני האומה. ובסביבתו של קמפה שואפים להוציא את הקליפ לציבור הרחב עוד לפני חג הפסח.



    0 תגובות