שיגורים רבים לגליל; תקיפות וחיסולים בלבנון | מתעדכן

חדשות קול חי 2 Comment on שיגורים רבים לגליל; תקיפות וחיסולים בלבנון | מתעדכן

כלי טיס של חיל האוויר תקפו מבנים צבאיים ופעילי טרור של חיזבאללה. אזעקות ביישובי הגליל העליון. בישראל התקבלה ההחלטה איך לתקוף באיראן. שרים בממשלה המליצו לנתניהו לתקוף מתקנים רגישים באיראן בתגובה למתקפה האיראנית נגד ישראל. המחלוקת בצמרת הישראלית על מועד התגובה עדיין נמשכת | ידיעה מתעדכנת עם כלל אירועי המלחמה

צילום: Ayal Margolin/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נמשך כל העת הירי לצפון הארץ: אזעקות נשמעו בשעה האחרונה שוב בכמה ישובים בצפון, עיקרן בישובים באצבע הגליל. קודם לכן אזעקות בשלומי, אדמית, חניתה, יערה ובמצובה שבגליל המערבי. בכמה מוקדים פרצה שריפה בעקבות התפוצצויות של כטבמ"ים. בצהרים התפוצצו שני כל טיס מאוישים מרחוק במושב בית הלל, שלושה נפצעו באורח קל.

כלי תקשורת ערבים מדווחים כי היעד שחוסל בצהרים בצור שבלבנון על ידי חייל האוויר הישראלי הוא מפקד שטח בחיזבאללה הנחשב ל"גורם מרכזי בהרכב הצבאי בחזית". קודם לכן חיזבאללה נטל אחריות לכמה סבבי ירי לישראל ולטענת הארגון אחד מכלי הטיס המאוישים רחוק שחדרו לישראל פגע בסוללת כיפת ברזל.

ובדרום אזעקות צבע אדום נשמעו בכמה ישובים בעוטף עזה. לא דווח על נפילות נפגעים או נזק.

העימות הגלוי בין איראן לישראל: נשיא איראן איברהים ראיסי שוחח בצהרים עם נשיא רוסיה פוטין. בהודעה שפרסמה איראן נכתב כי ראיסי אמר לפוטין שארצו "אולצה" לצאת למתקפה נגד ישראל – וכי המתקפה שבוצעה הייתה "מוגבלת מטבעה", לדבריו טהרן אינה מעוניינת בהסלמה. הנשיא הרוסי הביע תקווה בשיחה כי ישראל תביע איפוק ולא תגיב למתקפה נגדה, תקיפה ישראלית אמר פוטין עשויה להביא להשלכות קטסטרופליות עבור האזור כולו.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    לשרוף את אירן על ידי הפלת פצצות על מכוני הגרעין שלה ועל שדות הנפט שלה….כך ניפטר מהשטן המוסלמי….

  2. 1

    ביבי הוא מה שנקרא בעגה המקצועית פושע מלחמה.
    בוגד בישראלים כול יום ויום.
    ובעברית צחה דג רקק בהסטוריה של העם היהודי.
    בקיצור תואם הצורר ההוא שסילק יהודים מביתם.
    טינופת.