בתום חודשי מתח: הרב נחמן בנט חתן ההלכה לשנת תשפ"ד

יונתן שורק 4 Comment on בתום חודשי מתח: הרב נחמן בנט חתן ההלכה לשנת תשפ"ד

בסיום שלוש שעות מותחות בשידור חי ב'קול חי', ואחרי חודשים מתוחים של מבחן עיוני ובקיאותי בעשרות שאלות הלכה – הוכתר חתן הלכה למעשה לשנת תשפ"ד – הרב נחמן בנט שליט"א, בוגר ישיבת ברסלב בבני ברק

צילום: קול חי
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי חודשים של חידון בו התמודדו רבנים ותלמידי חכמים רבים, ובסיום שלוש שעות מותחות בשידור חי ב'קול חי' בהן נערך מבחן עיוני ובקיאותי בעשרות שאלות הלכה – הוכתר חתן הלכה למעשה לשנת תשפ"ד – הרב נחמן בנט שליט"א, בוגר ישיבת ברסלב בבני ברק.

הרב נחמן בנט שליט"א

קול חי

בחודשים האחרונים הרבנים המתמודדים הראו את בקיאותם בהלכות ברכות, מסימן קנ"ח עד רל"ט ומי שעונה טוב ומהר יותר, צלח את המשוכות לקראת הגמר הגדול שהתקיים היום בירושלים, בהובלת הגאון הרב אופיר מלכא שליט"א, בהשתתפות מרן הרב ראובן אלבז שליט"א, חבר מועצת חכמי התורה ובהנחיית אריאל ברמן.

צפו בגמר הגדול של חידון הלכה למעשה

המעמד התקיים בהשתתפות בני הישיבות ואברכי כוללים רבים שבאו לחלוק כבוד לתלמידי החכמים שעמלים ושוקדים על תלמודם ומשמרים את ההלכה. את האירוע הנעימו במופע אומנותי לכבודה של תורה ענק הזמר שלמה כהן ובניהול מוסיקלי של מוישי רוט ונגנים.

חתן חידון ההלכה הרב נחמן בנט שליט"א מצטרף לכותל המזרח של רבנים ופוסקי הלכה, בוגרי חידון הלכה למעשה של 'קול חי' – אימפריית התורה הגדולה בישראל, שמרימה ומרוממת את קרנה של התורה הקדושה ולומדיה.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    אשריכם לתמידי חכמים!

  2. 3

    וואו, היה מיוחד, מחכים, מלמד, מרגש ומתאים כל כך, יישר כח

  3. 2

    וואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אבל איפה הסרטון המלא??????????????????????????