הרמטכ״ל: טילים לשטח מדינת ישראל יענו בתגובה

קובי פינקלר 1 Comment on הרמטכ״ל: טילים לשטח מדינת ישראל יענו בתגובה

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי בביקור בבסיס נבטים: "אנחנו נערכנו במבצע ׳מגן ברזל׳, ההיערכות הזו הביאה את איראן לפגוש גם עליונות אווירית שאתם ביטאתם אותה בצורה מאוד טובה"

צילום: דובר צה"ל
20:34
29.04.24
איתי גדסי No Comments on השר גנץ נפצע ברגלו ועבר ניתוח בבית החולים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, ביקר היום (שני) בבסיס נבטים עם מפקד הבסיס, תת-אלוף יותם סיגלר. במהלך הביקור, סייר הרמטכ״ל בטייסת האדיר 140 וקיים שיח עם צוותי האוויר והמפקדים בטייסת, שלקחו חלק בסיכול ויירוט המתקפה האיראנית נגד ישראל במסגרת מבצע ״מגן ברזל״.

הלוי: ״תראו בסיפור קצר איראן רצתה לפגוע ביכולות אסטרטגיות של מדינת ישראל, זה דבר שלא היה בעבר. אנחנו נערכנו במבצע ׳מגן ברזל׳, ההיערכות הזו הביאה את איראן לפגוש גם עליונות אווירית שאתם ביטאתם אותה בצורה מאוד טובה.

"אנחנו ביום שני שעבר ראינו את מה שמתארגן, ואנחנו חושבים שמדינת ישראל חזקה מאוד ויודעת להתמודד לבד, אבל עם איום כל כך מרובה וכל כך רחוק אנחנו תמיד שמחים שיש איתנו, ואני אומר לכם, טלפון למפקד פיקוד המרכז האמריקאי, גנרל קורילה, ביום שני שעבר, חמישי בבוקר הוא כבר נחת בארץ, התחלנו תיאומים משותפים. יש משהו באמירה הזו – איראן פוגשת פה יכולת בינלאומית מאוד מאוד חזקה.
תראו שאנחנו מסתכלים קדימה אנחנו שוקלים את צעדינו, והשיגור הזה של כל כך הרבה טילים, טילי שיוט, כטב״מים לשטח מדינת ישראל יענה בתגובה.

"נסכם את הביקור הזה, אנשים מצוינים עושים תהליכים מצוינים ומביאים לתוצאות מצוינות. זה מאוד מאוד ניכר. אני חושב שאתם מוכנים היטב ומאוד מאוד סומך על היכולת הזו קדימה למה שיידרש״.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תגיד בעזרת ה'!!
    רק הוא נותן את הכח והיכולות…