השר ארבל מיישר קו בנושא הגיוס: רק המועצת תקבע

אבי מימרן 4 Comment on השר ארבל מיישר קו בנושא הגיוס: רק המועצת תקבע

שר הפנים משה ארבל בראיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "בכל נושא יש לנו כמובן את מועצת חכמי התורה שכולנו כפופים אליה. דרעי מנהל את הנושא בתבונה. ברור שלומדי התורה, שבט הלוי של הדור הם אינטרס לאומי. לא יתכן שמי שלומד תורה יהיה עבריין פלילי. חד משמעי". על קריאתו להעלאת ארנונה: "רשות בסכנת קריסה חייבת לחשוב גם על האפיק הזה"

ח"כ משה ארבל צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמים במילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון>>>

אחרי ההתבטאות שלו בנושא הגיוס, שעוררה סערה, שר הפנים משה ארבל מבהיר הערב (שני) בראיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית, "אנחנו מבטלים את דעתנו באופן מוחלט בפני חברי מועצת חכמי התורה".

בפתח הראיון הוא התייחס לסיכול המתקפה האיראנית: "התוכניות ההגנתיות הוכנו שנים רבות. אבל כמובן שחייבים סיעתא דשמיא. המיליארדים שהושקעו בגדר בדרום לא הועילו בשמחת תורה".

על התקציבים ליישובי הצפון: "זימנתי ישיבה עם ראשי הרשויות ושר האוצר. אני עומד בקשר רציף עם פורום קו העימות. אמרתי להם שככל ומשרד הפנים הוא הגורם המעכב אני נסוג אחורה ובלבד שתעבור החלטת ממשלה. מאמין ומקווה שתעבור החלטה כבר בשבוע הקרוב. אי אפשר לוותר על חבל הארץ הזה".

חוק הגיוס: "בכל נושא יש לנו כמובן את מועצת חכמי התורה שכולנו כפופים אליה. דרעי מנהל את הנושא בתבונה. ברור שלומדי התורה, שבט הלוי של הדור הם אינטרס לאומי. לא יתכן שמי שלומד תורה יהיה עבריין פלילי. חד משמעי. אנחנו מבטלים את דעתנו באופן מוחלט בפני חברי מועצת חכמי התורה".

על קריאתו להעלאת ארנונה: "אחרי שנחתם הסכם קיבוצי שמחייב אותם להעלות שכר זה מעמיד אותם במצב… היתרון בארנונה היא שיש הנחות לחלשים בחברה. יחד עם זה רשות בסכנת קריסה חייבת לחשוב גם על האפיק הזה".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    כותרת מפורקת של קול חי
    אין קשר בין הכותרת לכתבה לא רואים שחזר בו מהדברים
    לא אמר התנצלות ולא טעות ובכל כל כמה חודשים הוא מקפיץ
    הגיגים מהסוג הזה זה עקבי

  2. 3

    רשע מרושע המניף ידו על עולם התורה

  3. 2

    ישר כח לרב משה ארבל שביטל דעתו לדעת מועצת חכמי התורה שליט"א
    וכך צריך להיות גם אתה חושב אחרת יש את המועצת כל הכבוד.
    וכל אדם יקח את זה לתשומת ליבו שגם אם הוא חושב אחרת גדולי הדור מחליטים.

  4. 1

    לאן נאלמו קולות המחאה של שאר הנציגים החרדים בכנסת ?