צבי יחזקאלי: "עם ישראל מגלה את כוחותיו האמיתיים"

בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on צבי יחזקאלי: "עם ישראל מגלה את כוחותיו האמיתיים"

"חייבים להגיב, אנחנו בתוך מלחמה עם איראן": פרשן העולם הערבי צבי יחזקאלי תוקף ב'מהדורת הבוקר' את מדיניות ישראל: "ישראל לא משחקת לפי כללי השכונה ולכן איראן תקפה, במשך שנים האמנו שחיזבאללה מורתע". על איראן: "רצו לקבוע תקדים של ירי איראני לעבר ישראל". ועל הרוח: "אנחנו בתהליך של התעוררות, ככל שעוברים הימים אני יותר עוף מוזר במקומות בהם אני נמצא"

צבי יחזקאלי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמים במילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למחרת המתקפה האיראנית | פרשן העולם הערבי צבי יחזקאלי ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם: "כבר חיסלנו לא פעם דמויות איראניות בשנים האחרונות, למה איראן מגיבה בדיוק עכשיו? הכל נעוץ בהחלשת ישראל בעזה, סינאוור קיבל הבטחה מארה"ב שצה"ל יאפשר חזרת עזתים לצפון הרצועה, באופן לא מפתיע חמאס סירב. ארה"ב לא מאפשרת לנו להגיב כעת וזו הפגיעה בהרתעה שלנו. לכן איראן תקפה. ישראל לא משחקת לפי כללי השכונה. במשך עשר שנים האמינו שחיזבאללה מורתע. אנחנו חייבים להגיב, ומרוב הדיבורים היא תהיה מינורית. אנחנו בתוך מלחמה עם איראן".

על דברי האלוף במיל' הכהן: "האיראנים שונאים את ישראל ומאמינים שהיהודים טמאים, הם שונאים לא פחות את הסונים והם היו מעדיפים לירות על סעודיה. הם רצו לקבוע תקדים של ירי איראני לעבר ישראל"

"אל תקלו ראש באיראנים, הם מחושבים ויודעים לאן הם הולכים, לפצצה שהם ישיגו בגלל טיפשותו של המערב. הם אכן מאמינים בהשגה האלוקית אבל הם רואים את ההתקדמות וההצלחה שלהם. עד כה הם כבר כבשו ארבע מדינות"

"אנחנו בתהליך של התעוררות. עם ישראל מתחיל לגלות את כוחותיו האמיתיים. לוחמי צה"ל נלחמים על ארץ אבותיהם וכולם מבינים את זה"

האם נותנים לך לומר את המסרים האמוניים בתקשורת? "בדיווחי החדשות לא, אבל יש לי דקות בודדות של סמול טוק שאני מנסה לנצל. ככל שעוברים הימים אני יותר עוף מוזר במקומות בהם אני נמצא"

האזינו



0 תגובות