מבוי סתום במגעים לעסקה: חמאס השיב בשלילה להצעה

חדשות קול חי 1 Comment on מבוי סתום במגעים לעסקה: חמאס השיב בשלילה להצעה

המוסד מפרסם הבוקר כי חמאס השיב בשלילה למתווה שהונח בפניו על ידי המתווכות: "הדחייה מוכיחה כי סינוואר אינו רוצה בעסקה הומניטרית ובהשבת החטופים". מלשכת ראש הממשלה נמסר כי: "חרף המנדט הרחב שצוות המו״מ קיבל מראש הממשלה והקבינט, החמאס עד היום סירב לכל עסקה ולכל הצעת פשרה"

צילום: דובר צה"ל
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "הזעקה נשמעה עד ירושלים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המוסד בהודעה חריגה: בחלוף למעלה משבוע ממפגש קהיר – חמאס השיב בשלילה למתווה שהונח בפניו על ידי המתווכות.

"דחיית הצעת 3 המתווכות, שכללה מרחב משמעותי ביותר של גמישות מצד ישראל, מוכיחה כי סינוואר אינו רוצה בעסקה הומניטרית ובהשבת החטופים וממשיך לנצל את המתיחות מול איראן ולחתור לאיחוד הזירות והסלמה כוללת באזור".

"ישראל תמשיך לחתור למימוש יעדי המלחמה מול חמאס בעוצמה, ותהפוך כל אבן להשבת 133 החטופים והחטופות מעזה בהקדם", לשון ההודעה.

אמש פרסמה לשכת ראש הממשלה כי בניגוד לפרסומים, המכשול היחיד להשגת שחרור החטופים הוא החמאס ולא שום גורם בצד הישראלי. בין היתר החמאס דורש את סיום המלחמה ונסיגה מוחלטת של צה״ל מרצועת עזה. הקבינט וגורמי הביטחון מאוחדים בהתנגדותם לדרישות מופרכות אלה.

"חרף המנדט הרחב שצוות המו״מ קיבל מראש הממשלה והקבינט, החמאס עד היום סירב לכל עסקה ולכל הצעת פשרה. ההנחיות של הדרג המדיני ניתנו תוך התייעצות עם צוות המו״מ במטרה להשיג את שחרור חטופינו ולשמור על ביטחון ישראל, ללא שום שיקול זר".



1 תגובות

מיין תגובות