השר עמיחי אליהו: "להתמקד במטרה ולא בזמן"

מהדורת הבוקר No Comments on השר עמיחי אליהו: "להתמקד במטרה ולא בזמן"

"לפחות 60 – 70 אחוז כבר שברנו את החמאס, אנחנו צריכים להדהד גם את הניצחון הזה": שר המורשת עמיחי אליהו ב'מהדורת הבוקר': "אני לא רואה הסכם שמשחררים מחבלים עם דם על הידיים, נתנגד לזה בתוקף. עצם הדיון בזה מעיד על חולשת צוות המשא ומתן". על גלנט: "גם בתוך הממשלה יש מורכבות, השר גלנט לא נמצא במאה אחוז איתנו"

Minister of Heritage Amichai Eliyahu arrives to a government conference at the Prime Minister's office in Jerusalem on January 29, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ישיבת ממשלה משרד ראש הממשלה עמיחי אליהו שר המורשת צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העצירה בלחימה ברצועה: שר המורשת עמיחי אליהו ב'מהדורת הבוקר': "לא הפסדנו במלחמה, אנחנו עדיין לא בניצחון מובהק ומושלם אבל נגיע לזה. הבעיה היא בתוכנו, באנשים שמהללים שאהידים. בצה"ל יש אנשים רבים בעלי תפיסות פרוגרסיביות, יש גם בכירים לשעבר עם דעות משובשות, ויש להם השפעה מאד גדולה. גם בתוך הממשלה יש מורכבות, השר גלנט לא נמצא במאה אחוז איתנו".

לדבריו: "לפחות 60 – 70 אחוז כבר שברנו את החמאס, אנחנו צריכים להדהד גם את הניצחון הזה".

על המגעים לעסקת חטופים: "אני לא רואה הסכם שמשחררים מחבלים עם דם על הידיים, נתנגד לזה בתוקף. עצם הדיון בזה מעיד על חולשת צוות המשא ומתן".

האזינו



0 תגובות